2 dni temu
Ponad 10,1 mld zł wartości dodanej. Lidl Polska podsumowuje wyniki działalności w 2023 roku
2 dni temu
Ponad 10,1 mld zł wartości dodanej. Lidl Polska podsumowuje wyniki działalności w 2023 roku
2 dni temu
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
2 dni temu
Poznańska agencja digital marketingu 360 Get Noticed Agency poważnie się wzmacnia
2 dni temu
Sukces wakacyjnej promocji ORLEN
2 dni temu
Narodowe Czytanie „Kordiana” w pociągach PKP Intercity
2 dni temu
Konferencja Agency Performance Marketing Summit 2024 [RELACJA]
2 dni temu
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
2 dni temu
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
2 dni temu
Henkel startuje z kampanią „Różowy Patrol powered by Gliss” z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Cel – ratowanie życia i poprawa zdrowia Polek
2 dni temu
„Piękno nie jest tak toksyczne”. Aktywiści Greenpeace aresztowani po zawieszeniu baneru na siedzibie Unilever