 
                    16.04.2025
Treść ma znaczenie: influencerzy, którzy wiedzą, o czym mówią
 
                    head of communications, Fantasyexpo
Pełna energii i zapału manager marketingu z blisko 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie head of communications w Fantasyexpo, gdzie zajmuje się marketingiem oraz public relations. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.
 
                    16.04.2025
Treść ma znaczenie: influencerzy, którzy wiedzą, o czym mówią
 
                    11.10.2023
Grać i wygrać – rozkładamy gaming marketing na czynniki
 
                    11.10.2022
GameOn KFC – czas na FIFĘ
 
                    04.08.2022
Wyższy level komunikacji w gamingu – case study marki Grześki
 
                    22.10.2021
Inwestycja na przyszłość – sektor finansowy coraz mocniej stawia na e-sport i zyskuje rzesze potencjalnych klientów
 
                    08.10.2021
Efektywne łączenie światów online i offline – branża zabawek wkroczyła do gamingu
 
                    01.10.2021
Branża gamingowa w świecie filmów i seriali
 
                    24.09.2021
Ikoniczne aktywacje i milionowa społeczność, czyli marki FMCG w gamingu
 
                    16.09.2021
Marki men care w świecie gamingu
 
                    07.09.2021
Beauty w gamingu? To działa!