Wiktoria Czarnecka

Wiktoria Czarnecka

Ułan PR, autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym. Wykładowca akademicki w WSEiZ w Warszawie, właścicielka agencji Sztyblety PR. W swojej pracy łączy PR & marketing z wiedzą pedagogiczną. Zajmuje się budowaniem tożsamości i wizerunku marki. Członek Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Pomysłodawca eventów: „Wakacje z PR” „Kobieca Liga Mistrzyń” i projektu „Wiślackie Pokolenia”. Pracowała w różnych obszarach marketingu: samorządowych, komercyjnych, sportowych, m.in. w Wiśle Kraków, w Widzewie Łódź jako kierownik ds. PR czy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego. Pełniła rolę animatora społecznego w międzynarodowym projekcie realizowanym przy Europejskim Regionalnym Centrum Ekohydrologii Polskiej Akademii Nauk w Łodzi. Pisze doktorat z innowacji społecznych.