08.11.2013
Strategia od podstaw: Bon voyage, wilki morskie!
W branży social media działa od siedmiu lat. Specjalizuje się w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest związana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujące wystąpienia na konferencjach branżowych cieszą się powszechnym uznaniem. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy.
08.11.2013
Strategia od podstaw: Bon voyage, wilki morskie!
31.10.2013
Duże kłamstwa, małe kłamstwa i statystyki
24.10.2013
Strategia od podstaw: KPI – magia liczb
10.10.2013
Strategia od podstaw: bo to, co nas podnieca, to się nazywa budżet w strategii
03.10.2013
Strategia od podstaw: Kasa musi się zgadzać – budżet w strategii
26.09.2013
Strategia od podstaw: Czas to pieniądz
20.09.2013
Strategia od podstaw: Brand hero – taktyka na maskotkę
12.09.2013
Strategia od podstaw: narzędzia i aplikacje – dla każdego coś miłego
29.08.2013
Strategia od podstaw: działania taktyczne, czyli pora na mięso
22.08.2013
Strategia od podstaw: Komunikuj się jasno – strategia komunikacji