08.02.2018
Dziadek Orzech mówi: Człowiek kupił. I co teraz?!
Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie, jak reklama działa. Właściciel i planning director agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Ma na koncie prawie 40 nagród za kreatywność i efektywność swoich kampanii reklamowych. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.
08.02.2018
Dziadek Orzech mówi: Człowiek kupił. I co teraz?!
17.08.2017
Dziadek Orzech mówi: „Dobra reklama trafia do nieba, zła reklama trafia na krakowskie trawniki.”
07.07.2017
Dziadek Orzech mówi: Co to znaczy „angażujący”?
08.05.2017
Dziadek Orzech mówi: Jak myśleć o remarketingu oraz jak dobra marka pozwala zaoszczędzić pieniążka
16.03.2017
Dziadek Orzech mówi: Agencja reklamowa i agencja reklamowa
16.01.2017
Dziadek Orzech mówi: Zdrowy rozsądek vs. trendy 2017
27.12.2016
Dziadek Orzech mówi: „Matematyka, siła i zasięg”
13.11.2016
Dziadek Orzech mówi: „We are in the industry of change.”
05.10.2016
Dziadek Orzech mówi: Warto być prostakiem
05.09.2016
Dziadek Orzech mówi: Czy „nowe KENZO” jest fajne?