Magdalena Węcławiak

Magdalena Węcławiak

Certyfikowany Specjalista Google AdWords w Digital Hill - agencji Perfomance Marketing dla eCommerce w Grupie Unity. W Grupie Unity od 4 lat. Przez długi czas odpowiedzialna za tworzenie treści na potrzeby content marketingu oraz rozwój obszaru webwritingu i seo copywritingu, autorka tekstów dla e-commerce, artykułów blogowych i branżowych. Brała też udział w projektach związanych z zarządzaniem treścią w social media. Wcześniejsze doświadczenie w pracy w redakcji magazynów targowych, gdzie koordynowała zarządzanie treściami reklamowymi i brała udział w procesie wydawniczym. Obecnie skupiona przede wszystkim na realizacji projektów kampanii AdWords i analityce internetowej. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wybrani klienci: Chicco, Dekoral, Kolporter, Grupa Plus, Reset2, Socatots, T-Mobile, ToysRUs, Euro AGD, Presto, Piotr i Paweł.