Telefon czy smartfon podczas… mszy lub seksu? – raport badawczy Generation Mobile 2012

Wspólny projekt badawczy Antyweb, NoNoobs i PBI pozwolił poznać Polaków jako użytkowników urządzeń mobilnych. Wiadomo, kto w Polsce używa urządzeń mobilnych, w jaki sposób je wykorzystuje, jakie marki są popularne oraz jakie aplikacje używamy i na co skłonni jesteśmy wydawać pieniądze.
O autorze
1 min czytania 2012-07-13

Raport odpowiada na pytania dotyczące popularności smartfonów, różnic w korzystaniu ze smartfonów i telefonów, korzystania z aplikacji czy zadowolenia z użytkowania aparatów. Smartfon/telefon jest najbardziej osobistym urządzeniem w historii ludzkości, z którym nie chcemy się rozstawać ani na moment! To jeden z najciekawszych wniosków płynących z raportu.

– Raport przygotowaliśmy wspólnie z Antywebem i Polskimi Badaniami Internetu – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs – naszym celem było głębsze zbadanie różnic w konsumpcji technologii mobilnych w poszczególnych grupach wiekowych, różnic pomiędzy kobietami i mężczyznami oraz różnic pod względem zamieszkania respondentów. Raport jest do pobranie bezpłatnie, jako dodatek przygotowaliśmy 31 wykresów, na których obrazowo pokazaliśmy wyniki naszego badania. Aż 85% internautów zadowolona jest ze swojego obecnego smartfona, wygląda na to, że producenci aparatów spisują się znakomicie – dodaje.

Raport dostępny jest bezpłatnie po krótkiej rejestracji. Można w nim znaleźć również felietony Michała Brańskiego, Kamila Brzezińskiego, Bartłomieja Lozi, Bartłomieja Goli, Miłosza Brakonieckiego, Wojciecha Ozimka, Roberta Wielgo oraz Maciej Ziarka. Raport Badawczy Generation Mobile będzie kontynuowany prz okazji kolejnej edycji Konferencji w marcu 2013!

Na szereg pytań związanych z używaniem telefonów i smartfonów w marcu b.r. odpowiedziało 1035 polskich internautów. Link do pobrania bezpłatnego Raportu Badawczego Generation Mobile:  http://www.generationmobile.pl/raport

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj