Transformacja procesu sprzedaży przez telefon
Zmiana jest jedyną pewną rzeczą w otaczającym nas świecie. Odkąd pamiętam, nieustannie modyfikowałam zakres programowy swoich szkoleń, próbując dopasować go do potrzeb uczestników.
Zmiany w telemarketingu wywierają na nas wszystkich dużą presję. Chcąc osiągać cele sprzedażowe, trzeba również zmieniać siebie. Coraz bardziej świadomy Klient zmusza nas, byśmy z nim
Zobacz również
„tańczyli” według jego zasad. Te reguły dość często są poniżej naszej godności.
Obecnie telesprzedaż stawia przed nami wyzwania kompletnej transformacji. Jeśli nic nie zmienimy, będziemy docierać do Klientów, po których zostanie z nas „mokra plama”. Telesprzedaż dziś potrzebuje przemiany. Tyle że nie wszyscy chcą dokonać tych zmian w sobie i call center, w którym pracują. [fragment książki]
Mechanizmy zmian
Z książki dowiesz się:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym,
- jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy,
- jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki,
- jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej,
- jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
Rekomendacje i opinie
W czasach, w których handel twarzą w twarz dawno już wkroczył na ścieżkę wspierania i doradzania klientowi, dobrze jest zauważyć, że ktoś upomina się o taką transformację w telesprzedaży. Książka „Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj” jest praktyczna, adresowana do osób początkujących w telesprzedaży oraz doświadczonych „weteranów” słuchawki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Choć znalazłem w niej kilka elementów, z którymi trudno mi się zgodzić, to zdecydowana ich większość stanowi sprawdzoną, godną polecenia wiedzę. Książka zachęca do intensywnej pracy własnej. Sięgaj po nią wtedy, gdy chcesz podjąć się takiej pracy! – Artur Król, psycholog, trener, coach ChangeMakers
Rewelacyjna. W punkt. Z humorem. Takiej książki jeszcze nie było. Autorka nie tylko dzieli się swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem, ale zaprasza również – jak na doświadczonego coacha przystało – do autorefleksji, pracy nad swoimi „demonami”, których przecież w telesprzedaży jest niemało. Już wiem, co będę mówić, kiedy zadzwoni do mnie nieudolny telemarketer:„A książkę Leduchowskiej przerobiłeś?”. – Gabriela Borowczyk, coach i trener biznesu z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej
Książka Małgorzaty Leduchowskiej „Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj” krok po kroku prowadzi każdego, kto zamierza sprzedawać przez telefon. Wielu z nas ma doświadczenia w rozmowie z natrętnymi sprzedawcami. Zatem jeżeli samemu stoi się przed potrzebą zadzwonienia do potencjalnego klienta i zrealizowania sprzedaży, trudno się dziwić, że jest się zniechęconym, spiętym, a może nawet przerażonym. Największą zaletą tej książki jest „odczarowanie” procesu sprzedaży przez telefon i pokazanie, że chodzi w nim dokładnie o to samo, co w jakiejkolwiek innej interakcji między ludzkiej – o nawiązanie kontaktu, zbudowanie relacji, słuchanie i reagowanie. Małgorzata Leduchowska dzieli się narzędziami i praktyczną wiedzą o tym, jak być naprawdę skutecznym w telesprzedaży i pozwala uwierzyć, że można tę pracę naprawdę polubić! – Beata Rzepka, trener biznesu
Patroni medialni: Nowa Sprzedaż, Marketer+, NowyMarketing, Sprawny.Marketing
Książka w sprzedaży na stronie oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.