fot. unsplash.com
Telewizja Puls wybrała Adexon w konkursie ofert. Umowa będzie obowiązywała do końca tego roku.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Telewizja Puls proponuje najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe i seriale oraz najlepsze światowe animacje i dokumenty. Współpracuje z największymi światowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu jak: Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros. i Disney.
Adexon działa na polskim rynku od 2013 roku i jest częścią funduszu inwestycyjnego KnowledgeHub. Dziś Adexon pracuje dla klientów bezpośrednich (świadcząc usługi planowania, prowadzenia i optymalizacji kampanii w internecie) oraz dla domów mediowych (świadcząc usługi sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie). W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej i zdrowotnej.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]