Telewizja Puls z nową agencją digitalową Adexon

Telewizja Puls podpisała umowę z nową agencją digitalową i siecią reklamy - Adexon. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za planowanie kampanii reklamowych TV Puls i PULS 2 w internecie, zakup mediów oraz realizację kampanii.
O autorze
1 min czytania 2017-03-29

fot. unsplash.com

Telewizja Puls wybrała Adexon w konkursie ofert. Umowa będzie obowiązywała do końca tego roku.

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Telewizja Puls proponuje najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe i seriale oraz najlepsze światowe animacje i dokumenty. Współpracuje z największymi światowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu jak: Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros. i Disney.

Adexon działa na polskim rynku od 2013 roku i jest częścią funduszu inwestycyjnego KnowledgeHub. Dziś Adexon pracuje dla klientów bezpośrednich (świadcząc usługi planowania, prowadzenia i optymalizacji kampanii w internecie) oraz dla domów mediowych (świadcząc usługi sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie). W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej i zdrowotnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj