fot. unsplash.com
Telewizja Puls wybrała Adexon w konkursie ofert. Umowa będzie obowiązywała do końca tego roku.
Zobacz również
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Telewizja Puls proponuje najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe i seriale oraz najlepsze światowe animacje i dokumenty. Współpracuje z największymi światowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu jak: Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros. i Disney.
Adexon działa na polskim rynku od 2013 roku i jest częścią funduszu inwestycyjnego KnowledgeHub. Dziś Adexon pracuje dla klientów bezpośrednich (świadcząc usługi planowania, prowadzenia i optymalizacji kampanii w internecie) oraz dla domów mediowych (świadcząc usługi sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie). W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej i zdrowotnej.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]