Hasło kampanii „Rodzina się powiększa”, odnosi się do powiększającej się gamy samochodów Suzuki oraz do charakterystyki nowego modelu Swace, który jest stylowym, kompaktowym kombi w sam raz dla powiększającej się rodziny.
Swace oferuje wysoki komfort podróżowania i jest wyposażony w zaawansowany napęd hybrydowy, który zapewnia dynamiczne osiągi zachowując przy tym niskie zużycie paliwa. Nowy model Suzuki jest, jak mówi reklama, „przestronny, hybrydowy, dynamiczny i oszczędny”.
Zobacz również
Kampania rozpoczyna się 6 kwietnia i będzie obecna w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP1, TVP2 (również w kanałach tematycznych tych stacji).
Adaptację kreatywną reklamy przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, za przygotowanie materiału do emisji odpowiada dom produkcyjny Motion Brand, a za zakup mediów agencja mediowa Value Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach