Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia

Z okazji ustanowienia roku 2024 rokiem kultury flisackiej w Toruniu, artyści z Galerii Rusz przygotowali wystawę wielkoformatowych prac. Od 1 maja do 30 czerwca br. można oglądać je na dwóch bilbordach i autobusie komunikacji miejskiej.
O autorze
1 min czytania 2024-04-26

Związki Torunia z Wisłą mają bardzo długą historię. Przez blisko 700 lat w mieście działał port śródrzeczny, który był jednym z ważniejszych w Polsce. W Toruniu Flisacy ukształtowali się jako grupa zawodowa w XIII wieku i mieszkali na terenie Rybaków. Wytworzyli własną kulturę i posiadali charakterystyczne dla siebie słownictwo.

Wisła inspirowała wielu wybitnych polskich twórców. Zainspirowała również artystów z Galerii Rusz do stworzenia niesamowitych wielkoformatowych prac. Toruńscy twórcy zarówno kulturę flisacką oraz inne tradycje i aktywności wiślane potraktowali jako swoistego rodzaju metaforyczne lustro, dzięki któremu możemy spojrzeć na siebie w nowy sposób i wykorzystać to w niespokojnych i niepewnych czasach do przemyślenia naszej przyszłej linii rozwoju. Bo warto zastanowić się, czy chcemy „płynąć z prądem”, czy może „płynąć pod prąd”?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prace artystów z Galerii Rusz są eksponowane od 1 maja do 30 czerwca 2024 roku na czterech bilbordach (dwóch w maju i dwóch w czerwcu), zlokalizowanych przy ul. Gagarina i Wałach gen. Sikorskiego oraz przez cały maj na autobusie komunikacji miejskiej. Zapraszamy do oglądania prac!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się