Ten rok należy do CostaCoffee

Kawiarnie CostaCoffee odnoszą coraz większe sukcesy w Polsce. CHI Polska, lider rynku kawiarnianego w naszym kraju, rozpoczęła drugi etap rebrandingu, podczas którego wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie coffeeheaven zmienią się w CostaCoffee.
O autorze
2 min czytania 2014-10-28

CHI Polska, operator kawiarni Costa i coffeeheaven kontynuuje proces rebrandingu. „CostaCoffee jest największą marką kawiarni w Europie, a teraz odnosi sukces również w Polsce.Obecnie rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na CostaCoffee do końca 2015 r. Jednak poza procesem rebrandingu skupiamy się również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższychkilku miesięcy otworzymy 3 nowe kawiarnie Costa Coffee.Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni” – mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający CHI Polska. Wraz z końcem sierpnia rozpoczęty został drugi etap rebrandingu, który obejmie wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie coffeeheaven. W efekcie do końca lutego 2015 roku w Warszawie działać będzie wyłącznie marka Costa Coffee. Zakończenie pełnego procesu rebrandingu w całej Polsce planowane jest na koniec 2015.

Podczas pierwszego etapu zmian otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku.„Koncept kawiarni Costa Coffeenatychmiast znalazł uznanie wśród Klientów. Został wyróżniony nagrodą Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2014,tytułem Konsumencki Lider Jakości Debiut Roku 2014, tytułem Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii sieć kawiarni, jak i nagrodą PrimePropertyPrize 2014 w kategorii Najemca Roku, a także zostałbardzo pozytywnieoceniony w badaniach satysfakcji przeprowadzonych przy współpracy z PBSna próbieponad 5000 naszych klientów. Przykładem naszej odpowiedzi na oczekiwania Gości jest rozszerzona oferta produktowa. W piecu na miejscu w kawiarni wypiekamy nie tylko ciasteczka i croissanty, lecz również dania lunchowe, jak quiche’e”- mówi Jolanta Borowska, Dyrektor Działu Marketingu.

CostaCoffee wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Polaków nie tylko propozycją doskonałego smaku kawy, ale również wizją designu kawiarni, która zachwyca swoich gości prawdziwie niepowtarzalnym wystrojem. Wygląd i układ każdej kolejnej kawiarni jest tworzony i dopasowywany do lokalizacji przez zespół projektowy CHI Polska we współpracy z lokalnymi architektami. Niezależnie, czy jest to lokal przy głównej ulicy miasta, na dworcu czy w galerii handlowej, zawsze harmonijnie współgra ze otoczeniem. „W kawiarniach CostaCoffee stosujemy 3 style wystroju, Metro, Evo i Revo. Koncept Metropolitan, czyli Metro, został stworzony przez słynne brytyjskie studio architektoniczne Stiff+Trevillion i jest stosowany we flagowych lokalizacjach marki. Charakteryzuje go nowoczesny, loftowy styl w klimacie city life. Styl Evonawiązuje do słowa Evolution i wyróżnia się stonowaną kolorystyką ścian oraz przyjazną, ciepłą i sprzyjającą relaksowi atmosferą. Z kolei Revo to lokalna forma brytyjskiego designu. Neutralne kolory ścian stanowią tło dla grafik obrazujących proces parzenia kawy od ziarna po filiżankę espresso”– o różnicach w wystroju kawiarni opowiada Michał Nowak, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji.

Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym Coffeeheavenexpress zlokalizowane w rejonie warszawskim zmieniają się na Costa Express. „Costa Express to wyjątkowa i unikalna propozycja dla wszystkich osób, które chcą wypić doskonałą kawę w pracy bądź w podróży. Ziarna mieszanki Mocha Italia mielone są do każdego kubka kawy na bieżąco. A prawdziwe mleko i wyśmienity smak kawy dają wrażenie, jakby w maszynie ukryty był barista” – mówi Wiktor Sawoniaka, Dyrektor coffeeheavenexpress i Costa Express. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi w naszym kraju, które zlokalizowane są na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing