Kampania polegała na tym, że influencerka z pomocą specjalistów od Photoshopa, przez 24 godziny, w odpowiedzi na negatywne komentarze pod jej zdjęciami, poddawała je obróbce cyfrowej. Ciało King, poprzez edycję, przechodziło mnóstwo zmian: węższa talia, odchudzone ręce i nogi, usunięcie brwi, mniejszy nos, duże usta. Efektem akcji było zdjęcie po wszystkich przeróbkach zasugerowanych przez komentujących, na którym mogliśmy zobaczyć odmienioną kobietę…
Akcja ma za zadanie zachęcić, szczególnie młode osoby, do świętowania swojej indywidualności i zrozumienia, że oceny innych nie definiują ich świata i wyglądu.
Zobacz również
Według badań z mową nienawiści w internecie styka się 4 na 10 młodych ludzi (14-17 lat), a zjawiska zmasowanych ataków w sieci, tzw. cyberprzemocy, których elementem jest również przemoc werbalna, doświadczył już co piąty nastolatek w Polsce (21,5%).
Aktualizacja 10.01.2019 – pojawiło się już podsumowanie całej akcji #TrollingIsUgly.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jesteśmy społeczeństwem codziennie spędzającym kilka godzin przed monitorem, który w jakiś sposób zabezpiecza nas przed falą nieprzyjemnych reakcji innych. Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami, tworzenie nowych relacji jest trudniejsze, niż nam się wydaje, nawet jeśli jesteśmy pośrodku setek tysięcy osób. Aby otworzyć się na nowe znajomości, potrzebujesz iskry i…