Dotychczas związana z Isobar Poland, Szabłowska zarządzała zespołem odpowiedzialnym za przygotowywanie całościowych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek Procter&Gamble. Kampanie, które prowadziła zostały nagrodzonemin. “Epicą” oraz wyróżnieniem na shortliście Golden Drum.
W ostatnich miesiącach do Ars Thanea dołączyli także Roman Łoziński, który objął stanowisko strategy director’a oraz Wojciech Łebski pełniący funkcję senior creative. Obydwaj związani poprzednio z agencją K2.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1