W ciągu ostatnich 10 lat Tesia Szabłowska związana była z SYZYGY Warsaw/Ars Thanea, gdzie odpowiedzialna była za rozwój kompetencji strategiczno-kreatywnych agencji, zarządzanie zespołem account managerów, współtworzenie planów sprzedażowych oraz budowę relacji z kluczowymi klientami, a także Isobar Poland, w której odpowiadała za obsługę i prowadzenie kluczowego klienta agencji Procter&Gamble na markach w regionie CE. Pracowała także w agencji marketingu rekomendacji Streetcom.
Tesia Szabłowska posiada kompetencje w zakresie marketingu zintegrowanego, ATL, BTL i digital, które zdobywała prowadząc działania na rzecz klientów z kategorii beauty, FMCG, retail tj. P&G, L’Oreal, Johnson&Johnson, Grupa Żywiec, Żabka Polska, Wyborowa, CEDC, Kruszwica.
Zobacz również
Prywatnie fanka swojego syna, samotnych podróży z plecakiem w pakiecie z jedzeniem u lokalersów. W pracy i w życiu stawia na empatię i spojrzenie całościowe na człowieka.