Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na Wystawie MUST SEE, której druga edycja odbędzie się już w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.
Tegoroczna edycja, zorganizowana pod hasłem „Każdy ma coś do pokazania” obejmuje liczbę 18 kategorii przemysłów kreatywnych, będąc jedynym wydarzeniem skupiającym różne talenty w jednym miejscu. W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl. Udział jest bezpłatny.
Zobacz również
Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, Liquidthread, Saatchi&Saatchi IS, Rent Design, Upright Music, Dcode Media by Shutterstock, Klub Agencji Eventowych, STGU, Somersby.
Patroni medialni: AMS, K Mag, Label, NowyMarketing
Patronaty uczelni: ASP Gdańsk, ASP Katowice, ASP Wrocław, ASP Kraków, ASP Łódź, Akademia Sztuki Szczecin, Wydział Sztuki Mediów ASP Warszawa, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet SWPS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach