Tesco i Lemon Sky podsumowują „FANPAGE NA ŻYWO” – case study

29 czerwca w Gliwicach w ramach finału roadshow „Ruszaj w drogę ze smakiem”, przed największym w Polsce hipermarketem Tesco, została ustawiona 13-metrowa konstrukcja wyglądająca jak prawdziwy facebookowy wall Ekspertów Tesco.
O autorze
0 min czytania 2013-12-05

Przedsięwzięcie polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fanpage’a Ekspertów Tesco można uznać za udany eksperyment. 13-metorwa konstrukcja ważąca kilkanaście ton wytrzymała słońce i wiatr, a założenia dotyczące tworzenia contentu „na żywo” jeszcze bardziej. Zaangażowani klienci z grupy celu Tesco, czyli przede wszystkim całe rodziny, w ciągu kilku godzin akcji wygenerowali prawie 300 unikalnych postów. Chętnie robili sobie zdjęcia, dodawali jedno z teł z Krysią lub Heniem, wybrane produkty z asortymentu Tesco, a ich własnoręcznie stworzone posty lądowały na diodowym ekranie pełniącym funkcję facebookowego walla.

Case study: 

Za pomysł oraz realizację całego przedsięwzięcia odpowiada agencja Lemon Sky.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj