Tesia Szabłowska dołącza do dentsu Creative, a Mateusz Strześniewski awansuje w strukturach agencji

O autorze
1 min czytania 2023-06-21

Z początkiem czerwca Tesia Szabłowska powróciła po 9 latach do agencji dentsu Creative, w której objęła stanowisko Client Partnera. W zespole Sylwii Tygielskiej, client portfolio officer, gdzie jest odpowiedzialna za portfolio globalnych oraz lokalnych klientów. Szabłowska zastąpiła na tym stanowisku Mateusza Strześniewskiego, który awansował na international growth directora w dentsu Creative.

Szabłowska związana jest z branżą reklamową od 17 lat. Ostatnie dwa działała w Pathfinder23, gdzie stworzyła i prowadziła P&G eCommerce Business HUB dla EMEA. Wcześniej w roli International account director w Publicis Commerce trzymała pieczę nad globalnymi projektami i kompleksowymi wdrożeniami e-commerce dla marek z portfolio m.in. Coty i P&G. Wspierała markę BP w działaniach B2B na rynku europejskim oraz Lidl w Polsce, budując dedykowane zespoły client service. Wcześniej przez trzy lata realizowała cele w agencjach SYZYGY/Ars Thanea. Poprzednio w Isobar Poland (dzisiaj dentsu Creative) odpowiadała za obsługę marek kluczowego klienta – P&G w regionie CE. Pełniła kolejno funkcje account managera i group account managera w Creative Business Unit.

Z kolei Mateusz Strześniewski w swojej nowej roli będzie kierował działaniami agencji w celu maksymalizacji konwersji nowych możliwości biznesowych. Kluczową częścią jego zadań jest budowanie zrównoważonego pipeline nowego biznesu poprzez nawiązywanie kontaktów i wspieranie inicjatyw dentsu na skalę międzynarodową. Jako international growth director, Mateusz będzie promował dentsu wśród obecnych i potencjalnych klientów i szerszej branży, zapewniając stały wzrost i znaczenie firmy na rynku globalnym. Nominacja Mateusza potwierdza zaangażowanie i ambicje dentsu Creative CEE w skalowaniu biznesu w obszarze technologii, commerce i produkcji contentu. I jest odpowiedzią na potrzeby globalnych klientów, którzy doceniają oferowane przez dentsu Creative narzędzia w tych obszarach bazujące na AI.

Strześniewski z dentsu związany jest od 9 lat. Zanim dołączył do grupy, pracował przez 5 lat w międzynarodowej firmie konsultingowej specjalizującej się w optymalizacji procesów zarządzania. Przygotowywał i wdrażał projekty z sukcesem mające na celu poprawę konkurencyjności klientów poprzez zwiększenie efektywności działań indywidualnych oraz zespołowych, a także poprawę produktywności. Dodatkowo, jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu prestiżowego brytyjskiego Durham University.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj