W dobie pandemii koronawirusa priorytetem dla marki CCC jest zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa: zarówno dla klientów, jak i pracowników. Z myślą o tych pierwszych przy wejściach do sklepów znajduje się dozownik z płynem dezynfekującym, pracownicy dbają o zalecaną odpowiednią liczbę klientów w sklepie oraz o zachowanie bezpiecznych odległości. Firma rekomenduje także płatności bezgotówkowe. Z kolei do dyspozycji pracowników są płyny dezynfekujące, maseczki oraz rękawiczki.
Bezpieczeństwo przede wszystkim, ale marka nie zapomina także o przyjemnościach. W czasie domowej izolacji firma zapewniła przyjaciołom CCC świetną rozrywkę pod hasłem #hometimestories: od treningów sportowych live (prowadzonych przez Agatycze czy Olę Kowal), poprzez obowiązkowe porady modowe najlepszych polskich stylistów (m.in. Alicji Werniewicz, Karoliny Limbach), aż do spotkań ze znanymi influencerami (Jessicą Mercedes, Olivią Kijo, WhatAnnaWears, Zosią Ślotałą i wieloma innymi).
Zobacz również
Marka nie zapomniała także o najmłodszych: dla nich przygotowano specjalne kolorowanki, mogli także posłuchać bajek czytanych przez Małgorzatę Kożuchowską (ambasadorkę jednej z marek CCC – Lasocki).
Pod hasłem #RazemMożemyWięcej CCC włączyło się w walkę z pandemią koronawirusa i zorganizowało akcję, w której 10 zł z każdej sprzedanej pary butów Lasocki zostało przekazane na konto Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu. Ponadto, firma wyprodukowała kilkanaście tysięcy sztuk ochraniaczy na buty na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu oraz szpitalom w Legnicy i Zielonej Górze. CCC podarowało też koszulki i ponad tysiąc par butów dla służb medycznych z Pogotowia Ratunkowego w Polkowicach, Legnicy i Głogowie, a marka DeeZee (należąca do Grupy Kapitałowej CCC) przekazała 10.000 maseczek ochronnych dla polskich szpitali zakaźnych.
CCC nie ustaje w niesieniu pomocy, a tymczasem już teraz rusza z kolejną porcją instagramowych atrakcji, tym razem pod hasłem: #TęskniliśmyZaWami. Ruszyła wielka akcja Let’s Dance With CCC Shoes, w ramach której inluencerzy (m.in. Jessica Mercedes, Joanna Horodyńska czy Julia Wieniawa) rzucają sobie taneczne wyzwania, oczywiście w butach CCC. Co piątek CCC zaprasza wszystkich na koncerty na żywo na instagramowym profilu CCC – za nami koncert Bovskiej, przed nami Baranovsky i wielu innych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ponadto firma przygotowała całe mnóstwo modowych aktywności, z udziałem najlepszych i największych nazwisk z Polski i nie tylko – aby dowiedzieć się więcej, warto obserwować kanały CCC na Facebooku oraz Instagramie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing