Tesla będzie produkować własne piwo w opakowaniach inspirowanych Cybertruckiem

Tesla będzie produkować własne piwo w opakowaniach inspirowanych Cybertruckiem
Teslaquila nie będzie jedynym alkoholem od Tesli. Elon Musk ujawnił, że w niemieckiej fabryce Gigafactory będzie sprzedany również... Gigabeer. Zobaczyliśmy już pierwsze wizualizacje butelki nowego piwa.
O autorze
1 min czytania 2021-10-12

W Niemczech powstaje fabryka Tesli – ma to być miejsce, które będzie w stanie wyprodukować pół miliona elektrycznych aut (BEV) rocznie. Mimo, że oficjalnie produkcja w fabryce jeszcze nie ruszyła, to uczestnicy imprezy nazwanej „Giga fest” mogli przez półtorej godziny zwiedzać fabrykę i oglądać linie produkcyjne, na których pracowały roboty.

Cały festyn trwał 12 godzin, a sam klimat imprezy miał zastąpić uczestnikom odwołane święto piwa October Fest. Na głównej scenie pojawił się oczywiście również dyrektor generalny Elon Musk, który ujawnił, że w fabryce zostanie sprzedany specjalny autorski napój… Gigabeer. Wówczas pokazano również wizualizacje butelki.

Na ekranie za plecami Muska wyświetlono wizualizację butelki Gigabeer – pierwsze, co rzuca się w oczy to ciekawy, kanciasty kształt butelki i matowe, metaliczne wykończenie całego opakowania. Wizualnie piwo ma nawiązywać wyglądem do Cybertrucka – samochodu Tesli zaprojektowanego w stylu science-fiction.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas prezentacji nie pojawiła się jednak informacja o tym, jak będzie warzone piwo Tesli, ani kiedy fani mogą spodziewać się tego wyjątkowego produktu w sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Piwo i muzyka to ulubione dziedziny założycieli SingleCut Beesmiths. Marka zachęca klientów, by łączyć przyjemne z pożytecznym i uczyć się gry na gitarze… podczas picia piwa.

PS 2

Producenci w pierwszej kolejności starają się pokazać klientom etykietę produktu z wyraźnie widoczną nazwą marki. Wiąże się to z brandingiem, czyli budowaniem świadomości marki. Corona postanowiła jednak odwrócić butelki na półkach sklepowych, by najpierw pokazać klientom skład produktu.