Tesla nie tylko się nie reklamuje, ale też nie potrzebuje dziennikarzy – firma zlikwidowała dział PR

Tesla nie tylko się nie reklamuje, ale też nie potrzebuje dziennikarzy – firma zlikwidowała dział PR
Elon Musk wpadł na nietypowy pomysł poradzenia sobie z natrętnymi dziennikarzami – zlikwidował w Tesli dział PR. Teraz zostało to oficjalnie potwierdzone, choć mówi się, że biuro prasowe firmy nie działało już od dwóch lat.
O autorze
1 min czytania 2020-10-09

Elon Musk, CEO Tesli, niejednokrotnie oskarżał media o swego rodzaju niesprawiedliwe traktowanie. Wszelkie akcje i działania jego firmy były głośno komentowane, a nierzadko też krytykowane, choć można by się pokusić o stwierdzenie, że jego postać wzbudzała większe zainteresowanie mediów, niż sama Tesla. Z tego też powodu Tesla do tej pory nie prowadziła żadnych tradycyjnych kampanii reklamowych.

Teraz wygląda na to, że Elon Musk w końcu znalazł sposób, by poradzić sobie z natrętnymi dziennikarzami – zlikwidował dział PR w Tesli. Informację tę potwierdziło kierownictwo firmy w rozmowie (prawdopodobnie ostatniej) z branżowym serwisem Electrek.co. 

Mówi się jednak, że dział PR już od dawna w praktyce nie istniał. Po pierwsze, archiwum zdjęć prasowych od 2018 roku nie było aktualizowane, a po drugie – dziennikarze, którzy wysyłali swoje pytania na maila, bardzo rzadko lub w ogóle nie otrzymywali odpowiedzi.

Co więcej, jak zauważył portal Electrek.co, w ubiegłym roku z firmy odeszła sama szefowa działu PR – Keely Sulprizio – a na jej miejscu nie pojawił się nikt nowy. Z kolei inna menedżerka z biura prasowego w zeszłym roku przeniosła się do innego działu w Tesli. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od teraz jedynymi kanałami dla mediów są media społecznościowe Tesli, a także Elona Muska.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2018 roku Elon Musk dokonał czegoś niesamowitego. SpaceX wystrzelił swoją rakietę – Falcon Heavy, do której przymocowany został czerwony samochód marki Tesla.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się