Do końca lutego potrwają działania Roud-Tour Aprés-ski z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej w najpopularniejszych zimowych lokalizacjach Polski. Przy stokach narciarskich zbudowane zostały strefy w koncepcji spójnego miasteczka pełnego atrakcji, w którym na gości czeka Grzaniec, muzyka, zimowe animacje i konkursy. Każda „stacja” Żołądkowej Gorzkiej jest zaaranżowana tak, że najbardziej wyeksponowanym jej elementem jest gigantyczna ławka z ogromnym kocem, na której grupy znajomych mogą się nie tylko ogrzać, ale też zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Przy ławce zaplanowana jest strefa chill, w której na wygodnych leżakach goście ogrzewają się przy koksownikach. Do dodatkowych elementów scenograficznych należą: ozdobne pieńki, które pełnią rolę siedzisk i stolików. Stałą częścią strefy jest namiot, w której muzycznie gości rozgrzewa DJ. Serce strefy to cocktailtruck, w którym znajduje się bar serwujący rozgrzewające Grzańce przygotowane na Żołądkowej Gorzkiej. Wokół strefy odbywa się sampling Grzańca. Akcja odbywa się w ośmiu najpopularniejszych zimowych kurortach m.in. w Krynicy Zdrój, Białce Tatrzańskiej, Zakopanem, Szczyrku, Zieleńcu czy Karpaczu. Potrwa do końca lutego. Testa Communiactions odpowiada za koncepcję i realizację projektu.
Testa Communications realizuje również akcję samplingową dla marki Saska. Działania przeprowadzane są w trzech warszawskich teatrach: Teatr Capitol, Teatr Sabat oraz Teatr Syrena, a także w jednym w Krakowie – Teatrze STU. Łącznie przeprowadzonych zostanie 50 akcji samplingowych. Projekt wystartował z początkiem listopada 2017 i trwał do końca stycznia br.
Zobacz również
Do realizacji opisanych działań wizerunkowych dla Stock Polska, Testa Communications została wybrana poprzez konkurs ofert.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach