Celem Tetra Pak jest tworzenie opakowań wykonanych wyłącznie z materiałów pochodzenia roślinnego, w pełni odnawialnych, w pełni nadających się do recyklingu i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. W tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną działania, które przybliżają Tetra Pak do osiągnięcia tego celu.
Komunikacja rozpoczęła się 10 maja i potrwa do sierpnia. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w prasie branżowej i w mediach digitalowych – obejmują banery display, social media, YouTube i współpracę podcastową.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Grayling.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]