Back to life, back to reality – tymi słowami rozpoczyna się otwór Back to Life Soul II Soul, który zainspirował Izabelę Keyes Krysakowską, właścicielkę marki Bynamesakke, do stworzenia tej kolekcji. Bezpośrednią inspiracją samej nazwy jest z kolei utwór „Burgs” alternatywnej grupy muzycznej Mt. Wolf.
Kolekcja jest swoistym wyrazem buntu przeciwko utartym schematom. Czas na życie w zgodzie ze sobą. Bycie wolnym, niezależnym i prawdziwym – bo dziewczyna Bynamesakke jest w tym sezonie zła. I wcale tego nie kryje.
Zobacz również
Nie bez znaczenia pozostają też wydarzenia ostatnich miesięcy – pandemia koronawirusa, przymusowy lockdown i niepewna przyszłość. Kampania That’s It niesie za sobą jasny przekaz – najważniejsze jest bycie sobą. Dziewczyna Bynamesakke jest w tym sezonie bezkompromisowa. Pali papierosy, nocami wdrapuje się na dachy, nie stara się niczego udawać. Nie kreuje swojego wizerunku, wreszcie znów czuje się wolna. Korzysta z życia. Patrzy w głąb siebie. That’s it – to jest to. To liczy się naprawdę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dziewczyna Bynamesakke ma odwagę żyć według własnych zasadach. Takie są też jej ubrania – przede wszystkim wygodne, podkreślające charakter i kwestionujące przyjęte, sztywne zasady. W kolekcji nie brakuje więc bawełnianych kompletów, które przestały kojarzyć się z homewearowym strojem. Marka stawia na uniwersalne, wełniane marynarki i kimonowe kroje, a wśród nowości prezentuje bieliznę. Wygoda stała się w tym sezonie bardzo wyraźnym i charakternym manifestem brandu, nawiązującym stylistyką do początku lat 90. To jest to – casualowo, na luzie i bez wysiłku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Mateusz Ziółko, który wielokrotnie współpracował z Anją Rubik, a w rolę modelki wcieliła się Emilia Nawarecka z warszawskiej agencji D’Vision. Za make up odpowiada Kasia Biały.