Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

The Addictives – nowy, silny gracz na rynku agencji

The Addictives to agencja komunikacji marek, która w jednym miejscu łączy kompetencje budowania strategii, kreacji, działań PR ze skutecznością e-commerce i wykorzystywaniem nowoczesnych technologii. To pierwsza tego typu agencja na polskim rynku.
O autorze
2 min czytania 2013-01-10

fot. zespół The Addictives

Firma jest spółką „parasolem” w grupie z faceADDICTED i Mobberry, a jej właścicielami są Anna Robotycka i Piotr Krauschar. The Addictives jest niezależną agencją szukającą nowych, uzależniających idei.

– Od dawna w faceADDICTED i Mobberry wychodziliśmy poza komunikację w mediach społecznościowych i mobile. Naszą przewagą konkurencyjną była umiejętność wykorzystywania technologii do działań marketingowych i odpowiednie jej opakowanie, wypromowanie. Naturalnym, kolejnym krokiem biznesowym było stworzenie struktury, która nie będzie szufladkowała nas w wąskich kategoriach i pozwoli na podanie Klientom kompleksowych, spójnych strategii promocji ich marek, której zwolennikami jesteśmy – mówi Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner.

– Jako zespół jesteśmy od siebie tak różni, jak różne są nasze specjalizacje. Mimo to, wszyscy mówimy jednym głosem! Przyświeca nam wspólna idea przetłumaczona na różne media – dodaje Anna Robotycka, założycielka i Chief Communications Officer w The Addictives.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na czele działów agencji stanęli eksperci w swoich dziedzinach – osoby od lat związane z branżą:

  • Anna Kostro – Strategy Director, odpowiada za strategię obecności online klientów agencji. Z Internetem związana zawodowo od 2004 roku, pracowała w czołowych agencjach interaktywnych w Polsce (m.in. K2, SMi, Ogilvy Poland).
  • Aleksander Frydrych, Creative Director – odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2008 roku. Pracował w agencjach Change Integrated, Scholz & Friends, Leo Burnett i ARC Worldwide.
  • Mateusz Żdanko, Creative Director – odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2005 roku. Pracował w Ogilvy Interactive, Leo Burnett i ARC Worldwide.
  • Agnieszka Nowak, PR Director – odpowiada za tworzenie i realizację strategii działań w zakresie PR dla klientów agencji. Z branżą PR związana jest od 2006 roku. Pracowała w czołowych agencjach marketingu internetowego (GoldenSubmarine, Netizens oraz OS3 multimedia), agencji Ciszewski Public Relations oraz mediach.
  • Michał Cortez, eCommerce Director, odpowiada za crossmediowe strategie i wdrożenia e-commerce dla klientów agencji. Związany był z największym projektem fashion e-commerce Polsce – ANSWEAR.com. Współtworzył również kanały sprzedaży internetowej dla sieci handlowej Sizeer (Grupa MIG) oraz dystrybutora marek Bench, Goorin Bros i Superdry. Krytyczny obserwator nowych trendów, którymi dzieli się ze swoimi fanami na www.facebook.com/iKomersiak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Nowak, PR Director, Mateusz Żdanko, Creative Director, Anna Robotycka, założyciel i Managing Partner, Michał Cortez, e-commerce Director, Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner, Aleksander Frydrych, Creative Director i Anna Kostro, Strategy Director

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Właściciele The Addictives:

Anna Robotycka, założycielka i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i merytoryczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ma 9 lat doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich oraz w mierzeniu ich efektywności. Była odpowiedzialna, m.in. za komunikację, PR oraz social media wszystkich marek AmRestu na 7 rynkach, w tym w USA i Rosji.

Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i techniczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ekspert w zakresie interactive video & social media. Posiada 11 lat doświadczenia w branży Internet&TV. Jest właścicielem pierwszej w Polsce spółki zajmującej się produkcją i dystrybucją online video. W przeszłości był szefem jednej ze spółek o2 na stanowisku prezesa zarządu i ceo.