Współczesne media społecznościowe to miejsce, które służy do dzielenia się ze społecznością informacjami na niemal dowolne tematy. Jedni wykorzystują je do rozbudowywania sieci zawodowych, inni do opowiadania o prywatnych sukcesach lub planach. Problem pojawia się, kiedy zawodowy i prywatny charakter poszczególnych platform społecznościowych zaczyna się mieszać.
Aby walczyć z taką „marketingową ściemą” i „socialmediowym bełkotem” powstał The BS Feed Filter. Ta wtyczka do Google Chrome jest dziś dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych i umożliwia użytkownikom blokowanie postów, które zawierają słowa i wyrażenia uznane za niezwiązane z życiem zawodowym.
Autorem pomysłu jest marka RXBAR, a celem projektu jest oczyszczenie feedu w profesjonalnych social mediach z korporacyjnego żargonu i innych, zbędnych treści, które nie mają związku z rozwojem zawodowym.
Marka przeprowadziła badania dotyczące najbardziej rażąco nadużywanych terminów (np. „disruptor”), następnie wbudowała je do wtyczki, a teraz zachęca użytkowników social mediów do tego, aby dzielili się oni ulubionymi (lub najmniej lubianymi) hasłami, które będą na bieżąco dodawane do bazy kodów blokera.
Za realizację kampanii „The BS Feed Filter” odpowiada agencja reklamowa Tombras.