„The Client”: reklama platformy Teamwork niczym parodia mrożącego krew w żyłach thrillera

„The Client”: reklama platformy Teamwork niczym parodia mrożącego krew w żyłach thrillera
Kto choć raz nie mierzył się z wymaganiami wyjątkowo trudnego klienta, niech pierwszy rzuci kamieniem. Właśnie do takich sytuacji nawiązuje reklama platformy Teamwork.com, w której humor łączy się z przerażeniem.
O autorze
1 min czytania 2024-04-24

Kto z nas choć raz nie borykał się z problemami generowanymi przez tzw. trudnego klienta? I chociaż pracujący przy kontaktach z ludźmi eksperci uparcie powtarzają, że nie ma problemów, są tylko wyzwania, to jednak klient zmieniający zdanie w ostatniej chwili albo forsujący wprowadzanie setek poprawek to prawdziwa zmora.

Właśnie o takich sytuacjach opowiada kampania zrealizowana dla platformy Teamwork.com, pomagającej usystematyzować współpracę z (nawet najbardziej wymagającym) klientem. Klip pt. „The Client” (pol. „Klient”) to nieco ponad dwuminutowe video utrzymane w stylistyce thrillera.

Niemożliwe do zrealizowania deadline’y, zmiany na ostatnią chwilę, olbrzymie wymagania idące w parze z niewystarczającym budżetem – to tylko kilka problemów, które zostały poruszone w klipie pt. „The Client”. Z badań przeprowadzonych przez pracowników Teamwork.com wynika, że wymagania klientów znacząco wrosły w ostatnich latach, a pracownicy agencji reklamowych (38% pytanych) niejednokrotnie narzekają na konieczność świadczenia przesadnej obsługi klientom. Okraszona czarnym humorem kampania Teamwork.com ma zwrócić uwagę na ten problem i pomóc zauważyć, że praca z klientem jest naprawdę wymagająca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Nietypowe i innowacyjne rozwiązania, gdy tradycyjna reklama nie wystarcza

Jak sprawić, aby Twoja marka została zauważona w dobie natłoku informacji i nieustannego bombardowania reklamami? Odpowiedź tkwi w nietypowych i innowacyjnych rozwiązaniach reklamowych, które zaskakują, angażują i przyciągają uwagę odbiorców. Najlepszym rozwiązaniem jest jednak korzystanie z wielu różnorodnych reklam, analiza oraz współpraca z zaufanymi partnerami reklamowymi.

PS2 Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami

Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się