W ramach współpracy Piotr Hassine, dyrektor zarządzający spółek The Digitals i Booost został zaproszony do grona Rady Programowej kierunków związanych z obszarem digital i marketingu tj. Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Digital Marketing, Zarządzanie marką i strategie marketingowe, Marketing oraz Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Cyfrowa Transformacja. W skład Rady Programowej wchodzą przedstawiciele partnerów merytorycznych oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Zadania Rady Programowej obejmują proponowanie i opiniowanie zmian w programach studiów, ewaluację efektów kształcenia programu oraz monitorowanie treści i form kształcenia pod względem ich zgodności z potrzebami współczesnych przedsiębiorstw. – Zalecenia Rady stanowią podstawę wprowadzania zmian w procesie i w treściach kształcenia, dlatego cieszymy się, że prace Rady zostaną zasilone doświadczeniem i wiedzą Piotra Hassine z Grupy S/F – mówi Dagmara Plata-Alf z Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej.
Ponadto, w ramach współpracy z Akademią Piotr Hurnik – business development director spółki performance marketingowej Booost przygotował i przeprowadził zajęcia pt. Wykorzystanie danych w komunikacji. Natomiast Marta Janiszewska, senior digital strategist w The Digitals, opracowała temat TikTok jako nowy kanał dotarcia. Obydwa wykłady odbywają się w ramach przedmiotu Marketing Internetowy II na kierunku zarządzanie w wirtualnym środowisku i w wyniku aktualnych okoliczności związanych z pandemią COVID-19 są prowadzone online. – Tematy te są autorskimi opracowaniami ekspertów z Grupy S/F, przygotowanymi na bazie codziennych doświadczeń i naszej praktycznej wiedzy. Cieszymy się bardzo na współpracę z tak uznaną uczelnią i liczymy, że efekty będą dla obydwu stron satysfakcjonujące i długotrwałe – tłumaczy Piotr Hassine, dyrektor zarządzający The Digitals oraz Booost.