The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki

#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
O autorze
1 min czytania 2020-09-11

Kampania #Jabłonki będzie wykorzystywać polskie jabłko jako nośnik informacji o naszych najlepszych cechach: naturalności, przedsiębiorczości, wyjątkowym klimacie. #Jabłonki to czas letnich swawoli – od momentu, gdy kwitną jabłoniowe sady, aż do ciepłych wrześniowych dni, gdy polskie jabłka są najsmaczniejsze.

Świętowanie Jabłonek nie obejdzie się bez dźwięków najlepszej muzyki. W ramach tegorocznej odsłony festiwalu powstał dedykowany Jabłonkowym swawolom wyjątkowy cover. Piosenkę zespołu Maanam „Kocham cię, kochanie moje” wykonali The Dumplings. Tajemnicza i ekscytująca wersja znanego utworu zaprasza do jabłkowego sadu pełnego sekretów, niespodzianek i dojrzałych wrześniową porą najlepszych w świecie jabłek.

– Do naszego projektu zaprosiliśmy wielu wybitnych twórców, wśród nich znalazł się zespół The Dumplings ze swoją aranżacją utworu Maanam. Cover w doskonały sposób – niezwykle tęskny i słowiański – ilustruje legendę trzech sióstr Jabłonek, które tańcząc i spacerując, po sadzie całują i przytulają jabłka, dzięki czemu stają się one wyjątkowo smaczne, słodkie i czerwone. Jestem przekonana, że słuchaczom spodoba się ta nowa, liryczna interpretacja hitu znanego im z lat 80 – mówi Danuta Nierada, dyrektor kreatywna Fundacji State of Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj