W świątecznym spocie marki Xfinity, oferującej w Stanach Zjednoczonych telewizję kablową, internet, telefon, a także usługi bezprzewodowe, w rolę Świętego Mikołaja wciela się znany aktor komediowy Steve Carell, który prosi swoje elfy o wsparcie go w wymyśleniu prezentów dla dzieci. Przy czym zaznacza, że nie mogą to być tradycyjne prezenty, takie jak na przykład zabawki, bo 2020 rok niewątpliwie dał się każdemu we znaki – a świąteczne upominki mają przynajmniej w pewnym stopniu zrekompensować te fatalne 12 miesięcy.
W pewnym momencie jeden z elfów Mikołaja wpada na pomysł, by obdarować wszystkich prezentami, które wprowadzają w świąteczny nastrój, a przede wszystkim – są zachętą do spędzenia czasu wśród najbliższych.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Goodby Silverstein & Partners.
PS
Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, zachęcamy do sprawdzenia naszego zestawienia świątecznych kampanii, które szczególnie urzekły nas w tym roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing