The Greatest Gift: Steve Carell jako sfrustrowany Święty Mikołaj w bożonarodzeniowym spocie marki Xfinity

The Greatest Gift: Steve Carell jako sfrustrowany Święty Mikołaj w bożonarodzeniowym spocie marki Xfinity
2020 rok każdemu dał w kość – nawet Świętemu Mikołajowi. W najnowszym spocie marki Xfinity ta postać tak nierozłącznie kojarząca się z Bożym Narodzeniem stara się wymyślić prezent, który zrekompensowałby wszystkim te fatalne 12 miesięcy.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

W świątecznym spocie marki Xfinity, oferującej w Stanach Zjednoczonych telewizję kablową, internet, telefon, a także usługi bezprzewodowe, w rolę Świętego Mikołaja wciela się znany aktor komediowy Steve Carell, który prosi swoje elfy o wsparcie go w wymyśleniu prezentów dla dzieci. Przy czym zaznacza, że nie mogą to być tradycyjne prezenty, takie jak na przykład zabawki, bo 2020 rok niewątpliwie dał się każdemu we znaki – a świąteczne upominki mają przynajmniej w pewnym stopniu zrekompensować te fatalne 12 miesięcy. 

W pewnym momencie jeden z elfów Mikołaja wpada na pomysł, by obdarować wszystkich prezentami, które wprowadzają w świąteczny nastrój, a przede wszystkim – są zachętą do spędzenia czasu wśród najbliższych. 

Za realizację odpowiada agencja Goodby Silverstein & Partners.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, zachęcamy do sprawdzenia naszego zestawienia świątecznych kampanii, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing