Za koncepcją Black Series stoi dyrektor kreatywny The North Face Tim Hamilton. Jego ideą było wykorzystanie najbardziej zaawanasowanych technicznie materiałów i rozwiązań zaczerpniętych ze specjalistycznych produktów marki i połączenie ich z kreatywnymi, modnymi sylwetkami. Efektem są minimalistyczne, nowoczesne i stylowe ubrania, idealne dla miejskich odkrywców.
– Tworząc Black Series, poczyniliśmy kolejny krok w ewolucji The North Face jako marki, która nie boi się namieszać i przekroczyć granic innowacji. Marki, która tworzy ponadczasowy styl, który przetrwa lata. Inspiracji podczas tworzenia kolekcji dostarczały nam archiwalne materiały The North Face. Wybraliśmy z nich style, które powstały w górach i wydobyliśmy ich najczystszą formę – powiedział Hamilton.
Zobacz również
Tworząc Black Series, Hamilton zebrał grupę doświadczonych projektantów o różnych specjalizacjach – od haute couture do typowo sportowej odzieży technicznej. Dzięki ich współpracy powstały ubrania, jakich nigdy wcześniej w The North Face nie było. Podobnie jak w przypadku wymagających, wysokogórskich kolekcji dedykowanych wspinaczom, narciarzom i biegaczom, twórcy dążyli do stworzenia zorientowanej na modę kolekcji, która zadowoli klientów poszukujących przemyślanych, eleganckich konstrukcji i materiałów premium, przy jednoczesnym utrzymaniu ich funkcjonalności i autentyczności. Zespół projektantów szczególnie inspirował się dwiema dwoma ikonicznymi produktami The North Face: innowacyjną konstrukcją namiotów Geodesic Dome, a także kurtką Mountain Light.
Black Series z kolekcji wiosna/lato 2020 zaprezentowana zostanie oficjalnie 24 lutego podczas specjalnego eventu odbywającego się w ramach Paris Fashion Week, na którym zagra DJ i producent z Brooklynu, Yaeji. Pełen kalendarz Paris Fashion Week znajduje się tutaj.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Ceny poszczególnych elementów kolekcji będą wahać się od 50 do 1220 euro. Do sprzedaży trafią 26 lutego i będą dostępne w wybranych sklepach The North Face i u partnerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing