The North Face powraca z Black Series – kolekcją inspirowaną ikonicznymi produktami marki

Black Series to linia premium, zaprojektowana z myślą o trendsetterach lubiących ryzyko i poszukujących odważnego, kreatywnego stylu. Kolekcja ta to także szczególny nacisk na kobiece kroje oraz wykorzystanie innowacyjnych technologii marki, jak np. wodoodpornego materiału Futurelight.
O autorze
1 min czytania 2020-02-25

Za koncepcją Black Series stoi dyrektor kreatywny The North Face Tim Hamilton. Jego ideą było wykorzystanie najbardziej zaawanasowanych technicznie materiałów i rozwiązań zaczerpniętych ze specjalistycznych produktów marki i połączenie ich z kreatywnymi, modnymi sylwetkami. Efektem są minimalistyczne, nowoczesne i stylowe ubrania, idealne dla miejskich odkrywców.

– Tworząc Black Series, poczyniliśmy kolejny krok w ewolucji The North Face jako marki, która nie boi się namieszać i przekroczyć granic innowacji. Marki, która tworzy ponadczasowy styl, który przetrwa lata. Inspiracji podczas tworzenia kolekcji dostarczały nam archiwalne materiały The North Face. Wybraliśmy z nich style, które powstały w górach i wydobyliśmy ich najczystszą formę – powiedział Hamilton.

Tworząc Black Series, Hamilton zebrał grupę doświadczonych projektantów o różnych specjalizacjach – od haute couture do typowo sportowej odzieży technicznej. Dzięki ich współpracy powstały ubrania, jakich nigdy wcześniej w The North Face nie było. Podobnie jak w przypadku wymagających, wysokogórskich kolekcji dedykowanych wspinaczom, narciarzom i biegaczom, twórcy dążyli do stworzenia zorientowanej na modę kolekcji, która zadowoli klientów poszukujących przemyślanych, eleganckich konstrukcji i materiałów premium, przy jednoczesnym utrzymaniu ich funkcjonalności i autentyczności. Zespół projektantów szczególnie inspirował się dwiema dwoma ikonicznymi produktami The North Face: innowacyjną konstrukcją namiotów Geodesic Dome, a także kurtką Mountain Light.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Black Series z kolekcji wiosna/lato 2020 zaprezentowana zostanie oficjalnie 24 lutego podczas specjalnego eventu odbywającego się w ramach Paris Fashion Week, na którym zagra DJ i producent z Brooklynu, Yaeji. Pełen kalendarz Paris Fashion Week znajduje się tutaj.

Ceny poszczególnych elementów kolekcji będą wahać się od 50 do 1220 euro. Do sprzedaży trafią 26 lutego i będą dostępne w wybranych sklepach The North Face i u partnerów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się