Kampania Never Stop Exploring obejmie serię prelekcji w największych europejskich miastach, które mają na celu zgromadzenie w jednym miejscu czołowych kobiecych głosów z branży outdoorowej oraz kobiet ze wszystkich środowisk, które chciałyby dowiedzieć się więcej na temat wędrówek i treningu.
Zobacz również
Wydarzenia będą odbywać się w czerwcu i lipcu w kilku większych europejskich miastach, dając uczestniczkom szansę porozmawiania i zdobycia wiedzy od inspirujących kobiet z całej Europy. Podczas imprez zorganizowanych w sklepach The North Face, będzie można wysłuchać inspirujących opowieści i praktycznych porad dotyczących outdooru, skorzystać ze wskazówek w temacie doboru odpowiedniego sprzętu i sposobu jego używania, a także wykorzystać zniżki na zakup produktów, które przydadzą się podczas eksploracji.
Wydarzenia odbędą się w czerwcu i lipcu:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- Orefici Store, Mediolan – 16 czerwca
- The North Face Store, Hamburg – 22 czerwca
- The North Face Store, Regents Street, London – 30 czerwca
- The North Face Store, Chamonix – 8 lipca
Kampania rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem kolekcji Active Trail wykonanej z tkanin pochodzących z recyklingu przy zachowaniu świetnych parametrów technicznych. Całość składa się z rozmiarów standardowych i plus size. W nowej serii znalazła się m.in. kurtka Windy Peak Anorak w technologii WindWill™.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W trakcie kampanii pojawią się jeszcze dwie kolekcje: Mountain Athletics, w której wykorzystane zostały elastyczne i odporne tkaniny, zaprojektowane z myślą o treningu, oraz Athletic Outdoor, która pojawi się pod koniec czerwca, z materiałami odprowadzającymi wilgoć w cieplejsze dni.