„The Original”l to podróż przez historię modelu Superstar, który narodził się w 1969 roku jako obuwie koszykarskie, by szybko przenieść się poza boisko – na ulice Nowego Jorku i sceny hip-hopowe. W późnych latach 90. model, z charakterystyczną, pogrubioną wyściółką języka, stał się ulubionym wyborem artystów, muzyków i skaterów, którzy przesuwali granice w kulturze. Wykorzystując motyw „żywej sceny” i utrzymane w dramatycznym, czarno-białym kontraście wizualizacje, marka podkreśla ponadczasowość i surową formę produktu. W centrum uwagi stawia ideę bycia prawdziwym „Original Icon”. Na świecie bohaterami kampanii są gwiazdy, które zrewolucjonizowały swoje dziedziny: ikona rapu Missy Elliott, legenda kina Samuel L. Jackson, pionier skateboardingu Mark Gonzales, gwiazda K-popu JENNIE czy sensacja NBA Anthony Edwards.
W Polsce to właśnie Bambi stała się symbolem tej idei. Jej artystyczna ewolucja – od debiutu w SBM Starter po dzisiejsze multiplatynowe płyty oraz status ikony stylu – to historia wierności własnym zasadom. Bambi nie podąża za trendami, lecz sama je kreuje. Dzięki temu w naturalny sposób uosabia niezależność wpisaną w DNA modelu Superstar. W swoich tekstach potrafi być ostra, intymna, ironiczna i bardzo bezpośrednia. Jej styl, zakorzeniony w modzie ulicznej, swobodnie łączy sportowy luz z wyrazistymi dodatkami i wzorami, często nawiązującymi do jej muzycznej tożsamości. Podobnie jak legendarne buty, Bambi wymyka się sztywnym kategoriom i nosi klasykę na własnych zasadach. Wraz z kampanią „The Original” powracają Superstary w dwóch klasycznych wersjach kolorystycznych. Pojawia się również kultowy dres Firebird, który od 1967 roku jest nieustannie reinterpretowany przez pionierów stylu na całym świecie.
Zobacz również
Kampania „The Original” z Bambi realizowana będzie w kanałach digital (YouTube, display, Spotify), social media (Instagram, TikTok, Facebook, Pinterest), OOH oraz na muralach. Za kreację odpowiada agencja kreatywna 180heartbeats + Jung von Matt, zakup mediów zrealizował EssenceMediacom, a działania public relations prowadzi BrandLab PR.
Zdjęcia: mat. pras.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]