The Right Way: Frytki McDonald’s wskazują drogę do najbliższego lokalu marki

The Right Way: Frytki McDonald’s wskazują drogę do najbliższego lokalu marki
Francuski oddział sieci McDonald’s zaprezentował niedawno swoją nową kampanię, w ramach której wykorzystano wizerunek słynnej potrawy marki do wskazania drogi do jej najbliższych lokali.
O autorze
0 min czytania 2019-08-01

Kolorowe kreacje stworzone w ramach nowej kampanii marki McDonald’s pojawiły się nieopodal francuskich lokali sieci – na plakatach umieszczony został wizerunek frytek w charakterystycznym czerwonym opakowaniu oraz wskazówki, jak najszybciej dotrzeć do najbliższej restauracji marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiada agencja TBWA/Paris.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W tym roku otwarty sklep marki IKEA w Greenwich otrzymał miano najbardziej zrównoważonego marketu w portfolio marki. W związku z tym nieopodal sklepu pojawiły nośniki reklamowe, które wskazywały liczbę kroków do marketów. Wszystko po to, by zachęcić ich do spaceru, bądź korzystania z transportu publicznego, zamiast z samochodów.

PS2

Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak zdawali sobie sprawę z tego co jest na billboardzie.