Kolorowe kreacje stworzone w ramach nowej kampanii marki McDonald’s pojawiły się nieopodal francuskich lokali sieci – na plakatach umieszczony został wizerunek frytek w charakterystycznym czerwonym opakowaniu oraz wskazówki, jak najszybciej dotrzeć do najbliższej restauracji marki.
 
 
                        
                                                        
Zobacz również
 
 
                        
                                                                                        
 
 
                        
                                                    
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE] 
 
                        
                                                     
                    
 
 
                        
                                                    
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiada agencja TBWA/Paris.
PS
W tym roku otwarty sklep marki IKEA w Greenwich otrzymał miano najbardziej zrównoważonego marketu w portfolio marki. W związku z tym nieopodal sklepu pojawiły nośniki reklamowe, które wskazywały liczbę kroków do marketów. Wszystko po to, by zachęcić ich do spaceru, bądź korzystania z transportu publicznego, zamiast z samochodów.
PS2
Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak zdawali sobie sprawę z tego co jest na billboardzie.
 
                    