Chrapanie to jedna z tych rzeczy, które mogą skutecznie zmniejszyć przyjemność ze spania z partnerem. Jak się okazuje, niekiedy chrapanie staje się nawet jedną z przyczyn rozwodu. Aby zapobiegać rozpadom małżeństw, argentyńska firma Calm es Simple stworzyła kampanię „The Sound of Divorce”, w ramach której zamienia dźwięk chrapania w rabat na zakup materaca. Jak to możliwe?
Wystarczy wejść w interakcję z botem na WhatsAppie marki, nagrać odgłos chrapania partnera, a następnie wysłać go do firmy. Im donioślejsze chrapanie, tym większa szansa na wysoką zniżkę na materac firmy Calm es Simple.
Zobacz również
– Kampania „The Sound of Divorce” pomysł łączący kreatywność, sztuczną inteligencję, humor i bardzo mocny wgląd, z którym każdy, gdziekolwiek na świecie, może się utożsamić. W ten sposób udało nam się wygenerować istotną rozmowę dla marki i wzmocnić jej więź z konsumentami – tłumaczy Keka Morelle, CCO z agencji Ogilvy Latina odpowiedzialnej za realizację akcji.
W akcji udział wzięli również argentyńscy celebryci: Ximeny Capristo i Gustavo Contiego, którzy na co dzień pozostają w związku. Kiedy do internetu dotarł plotki o ich rzekomym rozstaniu, fani gubili się w domysłach. Szybko okazało się jednak, że to wyłącznie element kampanii „The Sound of Divorce”.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów kampanii. Otrzymaliśmy setki wiadomości audio z chrapaniem i opowieściami od par. Współpraca z zespołem Ogilvy nad stworzeniem narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które pozwoliła nam zająć się tak powtarzającym się tematem wśród naszych klientów. Chodziło też o to, aby móc zaoferować im korzyść płynącą z kreatywności i zabawy, a dodatkowo także lepszy sen – co jest naszym głównym celem jako marki – stwierdziła Malena Martín, dyrektor ds. marketingu w Calm es Simple.
Zdjęcia: Ogilvy Argentina