TEDxWarsawWomen to lokalny niezależny projekt zrzeszający ponad 500 uczestników oraz wyjątkowych mówców – przedstawicieli świata biznesu, nauki oraz sztuki. Jego celem jest rozpowszechnianie wartościowych idei oraz pobudzanie do działania w obszarze technologii, rozrywki oraz designu. Konferencja to wiele dyskusji oraz prezentacji, w trakcie których są poruszane istotne tematy. TEDxWarsawWomen to program skoncentrowany na kobietach, które stanowią liczne grono zarówno wśród publiczności, jak i prelegentów. Tegoroczna edycja TEDxWarsawWomen odbędzie się pod hasłem „Bold + Brilliant”.
– W tym roku jesteśmy Bold+Brilliant. Jest to motyw przewodni TEDxWarsawWomen 2019. Tegoroczna edycja to ukłon w stronę pobudzającego myślenia, święto sprytu, a także błyskotliwych osobowości, które swoją postawą reprezentują wartości ważne dla współczesnych kobiet. Konferencje TEDxWomen odbywają się jednocześnie na całym świecie i tworzą globalną społeczność osób zainteresowanych inicjowaniem pozytywnych zmian. Przez ostatnie lata stworzyliśmy taką społeczność w Warszawie i cały czas rośniemy w siłę – podkreśla Elena Pawęta, head organizer, TEDxWarsawWomen.
Zobacz również
Agencja They.pl została partnerem digitalowym wydarzenia. Do jej zadań należy prowadzenie komunikacji w wybranych mediach społecznościowych oraz wsparcie wydarzenia w obszarze digitalowym.
– TEDxWarsawWomen to wydarzenie organizowane ku czci kobiet – odkrywające ich talenty, przełamujące wszelkie bariery. To niezwykle potrzebna idea, w którą angażujemy się nie tylko zawodowo. Wartości reprezentowane przez uczestników oraz prelegentów biorących udział w konferencji są bliskie naszej firmie – tym bardziej, że większość stanowisk kierowniczych w They.pl zajmują kobiety, które każdego dnia stają się motorem napędowym naszej działalności. Swoim zaangażowaniem budują nasz zespół. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego wyjątkowego projektu – mówi Adrianna Kubik-Przybył, business director w They.pl.
TEDxWarsawWomen to zderzenie niezwykłych osobowości, a także inspirujące warsztaty oraz dyskusje. Tegoroczna edycja odbędzie się 6 grudnia 2019 roku w PKiN w Warszawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing