They.pl partnerem TikToka w Polsce

Agencja digital marketingu They.pl i TikTok podpisały umowę partnerską w kontekście kampanii reklamowych na rynku CEE. Obie strony widzą ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacji dla klientów They.pl z wykorzystaniem platformy TikTok.
O autorze
0 min czytania 2020-10-26

Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.

– Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi. Wraz z marką Panasonic promowaliśmy nowy produkt z wykorzystaniem influencer marketingu. Ta kampania dotarła do przeszło 150 tys. osób, które scharakteryzowaliśmy jako naszą grupę docelową. Natomiast naszą kampanię reklamową dla marki Lirene, której celem było wprowadzenie na rynek nowej linii produktowej, zobaczyło na platformie ponad 210 tys. osób – mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.