They.pl rozbudowuje zespół Digital Media

Digital marketing agency They.pl nieustannie zwiększa efektywność zespołu Digital Media, do którego dołączyły dwie osoby – Milena Walczak i Krzysztof Nowakowski.
O autorze
0 min czytania 2016-11-17

Milena Walczak jako Social Ads Specialist wesprze działania zespołu performance marketingowego. Do jej zadań będzie należało prowadzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych, sales&lead generation, ze szczególnym uwzględnieniem obszary social performance. Wcześniej pracowała w agencjach: Emarketing Experts, faceADDICTED oraz 121PR. Z branżą marketingową jest związana od 2012 roku. Odpowiadała za realizację projektów m.in dla: Plusa, Marks&Spencer oraz Cydru Lubelskiego.

Prywatnie Milena Walczak jest doktorantką zainteresowaną psychologią biznesu i komunikacją interpersonalną.

Krzysztof Nowakowski objął stanowisko Web Analyst i w zespole Digital Media będzie odpowiedzialny za szeroko rozumianą analitykę serwisów internetowych, analizy użyteczności oraz wsparcie analityczne kampanii marketingowych. Do tej pory pracował na stanowisku analityka internetowego w dziale Analityki Omnichannel Orange.

Prywatnie Krzysztof Nowakowski jest fanem muzyki alternatywnej, festiwali muzycznych i nowych technologii. Swoją wiedzą zawodową dzieli się na blogu krzysieknowakowski.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj