TIGER ENERGY DRINK oddaje unikalną Mazdę RX-7

W ostatnich miesiącach Tiger rozpoczął intensywną współpracę z amerykańską marką gamingową Need For Speed Heat. W związanej ze współpracą promocji konsumenckiej można było zdobyć wyjątkową Mazdę RX-7.
O autorze
1 min czytania 2020-06-30

Tiger w najnowszej kampanii opowiada historię o prawdziwym undergroundowym świecie samochodowym. Od zakupu auta, przez modyfikacje mechaniczne, aż po wykończenie i design. W realizacji projektu pomogą nam eksperci poszczególnych dziedzin tunningu. Głównym bohater to MAZDA RX-7 – legendarne japońskie auto występujące w prawie każdej części Need For Speed oraz w wielu popularnych filmach wyścigowych, a także bardzo szanowane w świecie motoryzacyjnym. Po wszystkich modyfikacjach MAZDA RX-7 zostanie rozlosowana w loterii Tigera, razem z innymi atrakcyjnymi nagrodami. 

NFS to marka znana każdemu fanowi gier wyścigowych – łącznie sprzedała 150 milionów gier na świecie, co daje siódmą pozycję w rankingach ilości sprzedanych kopii. Tunning jest w DNA marki NFS od lat. 

Komunikacja loterii jest spójna ze stylem dotychczasowej kampanii Tigera – całą historię również przestawia Abradab, a tekst oparty jest o serię pytań i odpowiedzi „TAK!” lub „NIE!”. Kampania oparta została o Youtube, VOD i media społecznościowe, spot pojawił się także w telewizji. Na podstawie przesyłanych dowodów zakupu dowolnego Tigera, każdego dnia losowano nagrody pieniężne, a przed nami wyłonienie laureata nagrody głównej. 

A tutaj opowieść jak powstało auto, które będzie już wkrótce oddane w ręce fana: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię przygotowała Agencja Brasil. Dom mediowy: Starcom. Organizator promocji: Smolar agencja promocyjno-reklamowa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing