Tiger w najnowszej kampanii opowiada historię o prawdziwym undergroundowym świecie samochodowym. Od zakupu auta, przez modyfikacje mechaniczne, aż po wykończenie i design. W realizacji projektu pomogą nam eksperci poszczególnych dziedzin tunningu. Głównym bohater to MAZDA RX-7 – legendarne japońskie auto występujące w prawie każdej części Need For Speed oraz w wielu popularnych filmach wyścigowych, a także bardzo szanowane w świecie motoryzacyjnym. Po wszystkich modyfikacjach MAZDA RX-7 zostanie rozlosowana w loterii Tigera, razem z innymi atrakcyjnymi nagrodami.
NFS to marka znana każdemu fanowi gier wyścigowych – łącznie sprzedała 150 milionów gier na świecie, co daje siódmą pozycję w rankingach ilości sprzedanych kopii. Tunning jest w DNA marki NFS od lat.
Zobacz również
Komunikacja loterii jest spójna ze stylem dotychczasowej kampanii Tigera – całą historię również przestawia Abradab, a tekst oparty jest o serię pytań i odpowiedzi „TAK!” lub „NIE!”. Kampania oparta została o Youtube, VOD i media społecznościowe, spot pojawił się także w telewizji. Na podstawie przesyłanych dowodów zakupu dowolnego Tigera, każdego dnia losowano nagrody pieniężne, a przed nami wyłonienie laureata nagrody głównej.
A tutaj opowieść jak powstało auto, które będzie już wkrótce oddane w ręce fana:
Kampanię przygotowała Agencja Brasil. Dom mediowy: Starcom. Organizator promocji: Smolar agencja promocyjno-reklamowa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing