W ramach akcji YouTuberzy przygotowali własny dubbing do trzech filmików z bohaterami telewizyjnych reklam marki. Abstrachuje mówią głosami Tygrysa, sarny Żanetki i sowy Seby.
Akcja promuje trwający do 19 października konkurs „Tiger mówi”, w ramach którego fani marki mogą przygotowywać własne napisy do krótkich scenek przygotowanych w czeskiej, niemieckiej i hiszpańskiej wersji językowej. Uczestnicy konkursu muszą stworzyć zgodne z komunikacją marki napisy, które w zabawny sposób zilustrują spoty reklamowe. Najlepsi otrzymają nagrody rzeczowe oraz trzy nagrody pieniężne w wysokości 5000 złotych. Autorskie teksty wybranych użytkowników zostaną wykorzystane jako oficjalne reklamy Tigera w kampanii VOD.
Zobacz również
Zasady konkursu dostępne są w serwisie.
Za organizację akcji i konkursu odpowiada agencja Lemon Sky JWT, która od kwietnia 2014 roku wspiera obecność marki Tiger w kanale digital.
Słuchaj podcastu NowyMarketing