Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Już w czerwcu – Tigers United, konferencja pełna marketingowego mięsa o AI. Nie może Cię zabraknąć! [PATRONAT]

Już w czerwcu – Tigers United, konferencja pełna marketingowego mięsa o AI. Nie może Cię zabraknąć! [PATRONAT]
13 czerwca odbędzie się kolejna edycja konferencji, która od lat zrzesza środowisko marketerów i społeczność Tigers. Tematem przewodnim eventu będzie sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wydarzenie zostanie w przeprowadzone w formule online nadawane na żywo ze studia.
O autorze
1 min czytania 2024-05-27

Konferencja to odpowiedź na zapotrzebowanie na wydarzenie marketingowe pełne wartościowych treści o AI i wdrożonych case study, które już teraz rewolucjonizują pracę w marketingu. Selektywnie dobierane prelekcje i paneliści pokazują, że AI w pracy to coś więcej niż korzystanie z chatu gpt do tworzenia treści. To konferencja pełna edukacyjnego mięsa, które przekaże kluczowe kompetencje dla osób z każdego szczebla pracy – od specjalistów, managerów, po founderów. 

Wydarzenie zostało podzielone na 2 bloki tematyczne, w których odbywają się prelekcje, panele dyskusyjne i sesja commentary: Marketing i AI. Dzięki temu, każdy uczestnik ma szansę nie tylko przejść przez interesujące go obszary, ale również usłyszeć perspektywę kluczowych marketingowych graczy. 

Tigers United 7 skupi się wokół marketingu i możliwości związanych z jego automatyzacją, a następnie na najnowszych wdrożeniach z zakresu AI i technologii. Eksperci opowiedzą o tym,  jak sztuczna inteligencja wpływa na branżę i jakie niesie możliwości. W czasie konferencji poruszone zostaną tematy z zakresu: zarządzania zespołem, zarządzania danymi w biznesie, potencjału twórczego, który aktywuje AI, automatyzacji marketingowych, zarządzania czasem, kwestii prawnych, botów i najnowszych wdrożeń programowych, które dają nowe możliwości marketingowcom. 

Ostatni element konferencji to sekcja commentary, którą poprowadzi Karolina Kawska (CXO Tigers). Podczas panelu zaproszeni praktycy z wieloletnim doświadczeniem będą komentować zaprezentowane rozwiązania, dzieląc się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jako Tigers zmieniamy zasady gry i nie tylko adaptujemy się do dynamicznych warunków rynkowych, ale sami je wyznaczamy. W czasach rewolucji AI, kluczowe jest skupienie się na rozwiązaniach, które naprawdę działają. Podczas konferencji nie będziemy powtarzać sloganów o tym, że AI zabierze pracę marketerom. Skoncentrujemy się na konkretnych technikach i narzędziach, które warto wdrożyć, aby odnieść sukces w dobie AI! – zapewnia Michał Iwan, Marketing Manager w Tigers.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bilety oraz więcej o wydarzeniu można znaleźć na: https://www.tigersunited.pl/

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing ma patronat nad wydarzeniem.