TikTok mając na uwadze potrzeby brandów i firm działających na platformie uruchomił nowy program edukacyjny dla marketerów pod nazwą „TikTok Academy”. W ramach globalnego programu, który został zainagurowany przez zespół TikToka w Polsce, platforma zaprosi wybrane agencje marketingowe do udziału w szkoleniach online, aby przekazać wiedzę i kluczowe wskazówki na temat TikToka. Pomogą one w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Program jest odpowiedzią na szybki rozwój TikToka i spore zainteresowanie platformą wśród marek i osób związanych z marketingiem.
– Bardzo cieszymy się, że globalny program „TikTok Academy” ruszył w Europie Centralnej. Pokazuje to ogromny potencjał rozwoju TikToka w regionie nie tylko wśród użytkowników, ale również marek. Program „TikTok Academy” jest tworzony z myślą o partnerach agencyjnych. To nie tylko warsztaty – to szyte na miarę podejście, które ma pomóc marketingowcom stać się ekspertem TikToka – powiedziała Sylwia Chada, dyrektor generalna TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Zobacz również
Globalny program edukacyjny „TikTok Academy” ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy, aby pomóc w rozwoju pracowników agencji jako wytrawnych marketerów związanych z TikTokiem. Podczas spotkań, będą mieli oni okazję dowiedzieć się nie tylko o tym, w jaki sposób przygotować kampanię na TikToku, ale również lepiej poznać samą platformę, jej DNA i społeczność. Zespół TikToka podzieli się wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów i narzędzi, case studies i przeglądu reklam aukcyjnych.
Pierwsze szkolenia TikTok ma już za sobą. Zostały one zorganizowane dla Httpool. „Po pierwszej rundzie spotkań z Httpool, będziemy zapraszać kolejnych partnerów do udziału w naszym wyjątkowym programie, aby razem z nami mogli rozwijać swoje kompetencje w zakresie promowania marki na TikToku” – dodaje Sylwia Chada.
– Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w rozwoju TikToka, który szybko staje się jedną z najpopularniejszych platform. Httpool jest pierwszym partnerem, który bierze udział w TikTok Academy. Dzięki temu, nasze zespoły ekspertów z Europy Środkowej otrzymują ekskluzywne porady, dostęp do szkoleń i możliwość wspierania reklamodawców w ich działaniach związanych z promowaniem marki na TikToku, co przekłada się na wyniki biznesowe – komentuje Aljoša Jenko, Httpool CEO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spotkania z Httpool obejmowały dwa dni szkoleń. W programie wzięli udział pracownicy Httpool z Regionu Europy Centralnej i kilka innych krajów. Było to pierwsze szkolenie na żywo, natomiast wirtualna platforma edukacyjna „TikTok Academy” wystartuje globalnie latem tego roku. Agencje, które ukończą program otrzymają certyfikat „TikTok Academy”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing