Łączy nas piłka, Genzie i Netflix z największą liczbą obserwujących
W kategorii liczby obserwujących przodują trzy profile: @laczynaspilka i @domgenzie, które zgromadziły po 1,6 mln obserwujących oraz @netflixpl z wynikiem 1,3 mln. Co ciekawe, Netflix od końca 2024 roku urósł z poziomu 1,1 mln, co oznacza, że w krótkim czasie zanotował solidny wzrost liczby fanów.
Tylko te trzy marki przekroczyły próg miliona, co daje im mocną bazę wyjściową. Ale jak pokazują dalsze dane – duża liczba fanów to jeszcze nie wszystko. Pod względem innych wskaźników, czołówka wygląda już zupełnie inaczej.
Zobacz również

Polsat i OficjalneZero angażują najbardziej
Gdy spojrzymy na liczbę aktywności (reakcje, komentarze, udostępnienia), tabela liderów wygląda zupełnie inaczej.
Polsat zanotował aż 3,55 mln interakcji, a tuż za nim uplasowało się OficjalneZero z wynikiem 3,33 mln. Trzecie miejsce? Onet – 1,54 mln. Polsat zajął pozycję lidera pod względem zaangażowania także w naszym tiktokowym podsumowaniu 2024. Najnowsze dane tylko potwierdzają, że marka konsekwentnie utrzymuje silną pozycję na platformie i potrafi przyciągać uwagę odbiorców w dłuższej perspektywie.
TikTok przedstawia funkcję AI Alive, która przekształca statyczne zdjęcia w dynamiczne filmy
Co ważne – żaden z trzech największych profili pod względem followersów nie znalazł się w tej czołówce, poza Netflixem, który zajął dopiero 12. miejsce na liście. To ciekawy sygnał: marki, które mają mniejszą bazę fanów, potrafią wycisnąć z niej znacznie więcej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing

Lidl zdeklasował konkurencję pod względem odtworzeń
Tutaj nie było wątpliwości – @lidpolska pod względem liczby odtworzeń treści zdeklasował wszystkich, osiągając 172 miliony wyświetleń. To prawie 100 milionów więcej niż drugi w kolejności Polsat. Biedronka, z 73 milionami, zamyka podium.
Lidl nie był najbardziej aktywny ani najbardziej angażujący – ale liczby pokazują, że ich content dociera i jest oglądany. Dobrze skrojone wideo, trafione formaty i duża rozpoznawalność marki dają efekt skali. Wyjątkowa synergia: mniej treści, ale mocno rotujących w algorytmie.

Polsat i ttv.pl w czołówce najaktywniejszych
Pod względem liczby publikacji, tak jak w całym 2024 roku, dominuje Polsat – umieścił na swoim kanale aż 423 posty. Tuż za nim uplasowało się ttv.pl – 323, a dalej OficjalneZero – 198.
To potwierdza zależność: konta z wysokim zaangażowaniem to jednocześnie te, które publikują najwięcej. Nie wystarczy dobrze trafić raz – trzeba działać konsekwentnie.

T-Mobile, Warner Bros. i Biedronka z viralami
Jeśli zamiast kont przeanalizujemy pojedyncze posty, na prowadzenie wychodzi @tmobilepl – ich najczęściej oglądany materiał przekroczył 24 miliony wyświetleń.
Co ciekawe, w TOP6 najchętniej oglądanych filmów dwa razy pojawia się Warner Bros. Polska, a także Biedronka – która tym samym łączy wysoką pozycję zarówno pod względem łącznych zasięgów konta, jak i siły poszczególnych postów.

Wideo TVP Sport angażowało najbardziej
Jeśli ktoś miałby zostać nazwany „czarnym koniem” tej edycji raportu, to TVP Sport – post z tego profilu jako jedyny przekroczył próg 600 tys. pod względem wskaźnika Activity Index. Mówiąc wprost – ich content działa i to bardzo efektywnie.
W TOP6 znaleźli się też:
- Fundacja Cancer Fighters, która konsekwentnie buduje zaangażowanie wokół ważnych społecznie tematów,
- Netflix, który mimo niższej częstotliwości publikacji utrzymuje wysokie wyniki pojedynczych postów,
- Polsat – który dominuje w prawie każdej kategorii
To potwierdza: różne strategie, różne rytmy publikacji, ale wspólny mianownik – przemyślane treści i wyczucie formatu.
