Choć pod względem zaangażowanie nie udało im się przegonić mediów, w rankingach pod względem łącznej liczby wyświetleń kilka marek zdecydowanie wzmocniło swoją pozycję.
Marki w tiktokowej ofensywie
Po raz pierwszy od kilku miesięcy nastąpiła znaczna zmiana w zestawieniu treści o największej liczbie wyświetleń na TikToku. Podczas gdy niemal zawsze królowały w nim materiały wideo publikowane przez profile mediów (np. Goniec, Fakt czy Super Express), w listopadzie wszystkich 6 postów z największą liczbą wyświetleń opublikowały marki.
- Nagraniem z największą liczbą wyświetleń był, dość niespodziewanie, materiał wideo na profilu Reserved z influencerką Ciao Basią, który został odtworzony ponad 24 miliony razy.
- Na drugim miejscu znalazło się wideo od marki Skoda, promujące nowy elektryczny model – Skoda Enyaq i jego test w ekstremalnych zimowych warunkach.
- W TOP6 nie zabrakło również kreacji od Kauflanda, McDonald’s i Lidla.

Pod względem łącznej liczby wyświetleń największy wzrost, o ponad 50 milionów odtworzeń, odnotowano na profilu Media Expert. O 30 milionów więcej odtworzeń odnotowano również na profilu wspomnianego już Kauflanda oraz Reserved.
Co to oznacza?
Zdecydowanie zwiększone budżety reklamowe w intensywnym przedświątecznym okresie. Wszystkie ze wspomnianych postów były bowiem dodatkowo dopalane.

Wiele marek mediowych zanotowało z kolei spore spadki, nawet o 20-30 milionów, w łącznej liczbie wyświetleń na swoich profilach (np. Goniec, Wydarzenia 24 czy Polsat).
Pora na Drwala
Jak co roku w listopadzie trwał szał na Kanapkę Drwala w McDonald’s. W tym roku jego premiera miała miejsce w jednym z poznańskich lokali McDonald’s. Wśród 6 tiktoków z największą liczbą wyświetleń w minionym miesiącu dwa dotyczyły właśnie zbliżającej się premiery Drwala w Poznaniu, osiągając po ponad 14 milionów odtworzeń każdy.
- Treści na profilu McDonald’s zostały wyświetlone ponad 73 miliony razy i jest to o 25 milionów więcej niż w październiku.
- Na profilu McDonald’s Polska pojawiło się również 18 tys. nowych obserwujących, co zwiastuje rychłe osiągnięcie 900 tys. followersów.
