Bezpieczeństwo i swoboda wyrażania siebie to dla TikToka największy priorytet. Platforma stale edukuje i wspiera swoich użytkowników poruszając tak istotne dla nich tematy jak, między innymi, przeciwdziałanie zastraszaniu, zaburzenia odżywiania, dobrostan psychiczny czy internetowe wyzwania i fałszywe treści.
Współpraca TikToka z ONZ Kobiety (UN Women) stojącą na straży równych praw kobiet, a także innymi instytucjami pozarządowymi należącymi do globalnego ruchu przeciwko przemocy wobec kobiet i dziewcząt (VAWG) jest świadectwem zaangażowania platformy w walkę o równość i dobre samopoczucie jej użytkowników. Do kampanii „16 Dni Działań Przeciwko Przemocy ze względu na płeć” TikTok zaangażował znaną na platformie psycholożkę @chorzewska_instaporadnia, która dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat przemocy ze względu na płeć.
Zobacz również
– Bardzo mnie cieszy fakt, ze TikTok angażuje się w akcje, które nie tylko uświadamiają, ale niejednokrotnie pozwalają ofiarom wyjść z cyklu przemocy, zgłosić się po pomoc. Brak wsparcia i bycie ofiarą przemocy rodzi trwałe traumy i przyczynia się do powstania całego spektrum zaburzeń i problemów. Szukajcie pomocy, mówcie głośno i nie bójcie się zawalczyć o siebie! – komentuje @chorzewska_instaporadnia.
W ramach akcji TikTok przygotował także specjalne materiały edukacyjne, dotyczące przemocy ze względu na płeć, które udostępnione zostaną w Centrum Bezpieczeństwa TikToka.
– Naszym celem jest wsparcie tych, którzy potrzebują pomocy. Wierzymy, że to właśnie edukowanie naszej społeczności i dostęp do rzetelnych informacji pozwoli tworzyć nam przyjazną przestrzeń wolną od uprzedzeń. Z okazji międzynarodowej kampanii „16 Dni Działań Przeciwko Przemocy ze względu na płeć”, rozpoczęliśmy współpracę z ONZ Kobiety, a także innymi organizacjami z całego świata podejmującymi problem przemocy wobec kobiet i dziewcząt, aby utworzyć nową przestrzeń edukacyjną, zwiększyć poziom świadomości użytkowników TikToka, a także wspólnie zapewnić równą i swobodną strefę do wyrażania siebie – mówi Paula Kornaszewska, dyrektor operacyjny Europa Centralna i Wschodnia w TikTok.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing