TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TikTok wspiera społeczność LGBTQ+ i rozpoczyna akcję „My coming-out story”

O autorze
2 min czytania 2022-06-14

Jednym z celów platformy TikTok jest tworzenie przyjaznej i bezpiecznej przestrzeni, w której każdy z ponad miliarda użytkowników czuje się akceptowany i może być sobą. W tym celu platforma wspiera swoich użytkowników, promując wartościowe inicjatywy pozwalające na wyrażanie siebie. Z okazji Pride Month, platforma wystartowała z akcją „My coming-out story”, w ramach której twórcy TikToka podzielą się swoimi historiami i powiedzą, co dla nich oznacza bycie osobą dumną.

Co dla Ciebie oznacza być osobą dumną?

Na to pytanie użytkownicy TikToka poznają odpowiedź podczas rozmów na żywo z wybranymi twórcami platformy i zarazem przedstawicielami społeczności LGBTQ+: @kubagrochmalski –  wokalistą, który na TikToku tworzy treści lifestylowe, modowe i komediowe, @majaheban – transpłciową aktywistką i @Grubalka promującą różnorodność i ciałopozytywność. Wyjątkowe spotkania poprowadzi przedstawiciel Grupy Stonewall, która na co dzień walczy o prawa osób LGBTQ+. Pierwszy LIVE odbędzie się już jutro (15.06) o godzinie 19:00 na profilu @grupastonewall.

Zaangażowanie organizacji w ten projekt nie kończy się wyłącznie na LIVE’ach. TikTok, we współpracy z ekspertami Grupy Stonewall, przygotował także specjalny słownik LGBTQ+, którego celem będzie pomoc w podjęciu decyzji o coming-oucie i przekazanie porad, jak najlepiej się do tego wydarzenia przygotować.

Różnorodność i inkluzywność to wartości wpisane w DNA TikToka od momentu jego powstania, a coroczne akcje związane z obchodami Pride Month są tego najlepszym przykładem. Naszą platformę tworzy ponad miliardowa społeczność, dlatego też czujemy wielką odpowiedzialność, by promować wśród naszych użytkowników ważne inicjatywy, edukować i dbać o szerzenie pozytywnych postaw społecznych. Nasza najnowsza akcja celebrująca Miesiąc Dumy pozwoli nie tylko poznać, czasem trudne, historie przedstawicieli społeczności LGBTQ+, lecz także, mam taką wielką nadzieję, pomoże w podjęciu decyzji tym, którzy obawiają się własnego coming-outu – mówi Paula Kornaszewska, head of operations TikTok CE.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obchodom Pride Month 2022 na TikToku będą towarzyszyć hashtagi #pridetogether i #comingout. Czerwcowe wyzwanie z okazji święta społeczności LGBTQ+ zachęcać będzie użytkowników TikToka do podzielenia się swoimi historiami i inspirowania innych do bycia sobą. Narracja ta jest już bardzo widoczna na globalnym TikToku – hashtag ComingOut ma już ponad 4 miliardy odsłon.

Wszystkie informacje dotyczące kampanii „My coming-out story”, wraz ze słownikiem LGBTQ+, dostępne będą na dedykowanym landing page w sekcji „Szukaj”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Globalne wsparcie TikToka dla społeczności LGBTQ+

TikTok wspiera cele ważne dla osób LGBTQ+ i dba o ich bezpieczeństwo i dobre samopoczucie na platformie. Platforma, we współpracy z amerykańską organizacją GLAAD, zaktualizowała w tym roku swoje Zasady Społeczności, żeby jeszcze dokładniej określić rodzaje nienawistnych zachowań i poglądów, które od dawna są zabronione na platformie, w tym deadnaming, misgendering i promowanie programów terapii konwersacyjnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się