Wyobraź sobie: wchodzisz do sklepu spożywczego, a tam Timothée Chalamet. Aktora znanego między innymi z ról w „Diunie”, „Tamtych dniach, tamtych nocach” i „Kompletnie nieznanym” być może spotkasz między sklepowymi półkami, jednak znacznie szybciej zobaczysz go na ekranie, w reklamie aplikacji Cash App.
Historia jest prosta: grający samego siebie Timothée robi zakupy w tradycyjnym warzywniaku prowadzonym przez azjatycką rodzinę. Wszystko przebiega jak zwykle, dopóki do rozmowy sprzedawcy i aktora nie włącza się syn tego pierwszego. Młody chłopak kwestionuje sposób, w jaki ojciec prowadzi rozliczenia, oferując klientom świeże produkty w zamian m.in. za bydło i sztabki żelaza.
– Czas na coś nowego, bo jutro zaczęło się już dziś – zdaje się mówić postać syna.
– Wiedza na temat finansów jest ważna w każdym wieku i ten spot ma to podkreślić – dodaje natomiast sam Chalamet.





Reklama nowoczesnych rozwiązań płatniczych Cash App z Timothée Chalametem w roli głównej to próba nakłonienia tych, którzy na co dzień korzystają z tradycyjnych i często przestarzałych metod płatności, aby zmienili podejście.
Autorami spotu są Aidan Zamiri oraz Elijah Bynum, którzy odpowiadają za reżyserię i scenariusz, a także sam Chalamet. Twórcy wykorzystali siłę słowa, delikatną muzykę, która nie zakłóca przekazu i proste kadry skupiające uwagę widzów na tym, co najważniejsze – opowieści o zmianach, które towarzyszą nam każdego dnia.
– Chcieliśmy dać Timothée’owi platformę do otwartej rozmowy o pieniądzach w różnych grupach wiekowych w sposób, który byłby świeży i autentyczny dla jego artystycznej osobowości. Zawsze wspieraliśmy naszych partnerów, aby wykorzystywali swój własny głos i kreatywne podejście, dzieląc się Cash App z odbiorcami, i cieszymy się, że możemy kontynuować tę dynamikę z jednym z najwybitniejszych i najbardziej wpływowych aktorów swojego pokolenia – tłumaczy Catherine Ferdon, dyrektor ds. marketingu w Cash App.
Dwuminutowy klip wideo jest wyświetlany w amerykańskich kinach, ale kampania Cash App obejmuje również inne formaty. Reklama outdoorowa pojawi się na ulicach Nowego Jorku i Los Angeles, a ponadto na rynku pojawią się personalizowane karty zaprojektowane we współpracy z Chalametem.
Zdjęcia: YouTube