Timothée Chalamet odwiedza surrealistyczny warzywniak w reklamie Cash App

Timothée Chalamet odwiedza surrealistyczny warzywniak w reklamie Cash App
Co wyniknie z połączenia Timothée Chalameta, właściciela tradycyjnego warzywniaka i cyfrowej rewolucji finansowej? Przekonaj się w nowej kampanii Cash App, w której aktor zachęca do porzucenia przestarzałych metod płatności, serwując opowieść o zmianach – z humorem, stylem i świadomością finansową.
O autorze
1 min czytania 2025-07-23

Wyobraź sobie: wchodzisz do sklepu spożywczego, a tam Timothée Chalamet. Aktora znanego między innymi z ról w „Diunie”, „Tamtych dniach, tamtych nocach” i „Kompletnie nieznanym” być może spotkasz między sklepowymi półkami, jednak znacznie szybciej zobaczysz go na ekranie, w reklamie aplikacji Cash App.

Historia jest prosta: grający samego siebie Timothée robi zakupy w tradycyjnym warzywniaku prowadzonym przez azjatycką rodzinę. Wszystko przebiega jak zwykle, dopóki do rozmowy sprzedawcy i aktora nie włącza się syn tego pierwszego. Młody chłopak kwestionuje sposób, w jaki ojciec prowadzi rozliczenia, oferując klientom świeże produkty w zamian m.in. za bydło i sztabki żelaza.

– Czas na coś nowego, bo jutro zaczęło się już dziś – zdaje się mówić postać syna.

– Wiedza na temat finansów jest ważna w każdym wieku i ten spot ma to podkreślić – dodaje natomiast sam Chalamet.

Reklama nowoczesnych rozwiązań płatniczych Cash App z Timothée Chalametem w roli głównej to próba nakłonienia tych, którzy na co dzień korzystają z tradycyjnych i często przestarzałych metod płatności, aby zmienili podejście.

Autorami spotu są Aidan Zamiri oraz Elijah Bynum, którzy odpowiadają za reżyserię i scenariusz, a także sam Chalamet. Twórcy wykorzystali siłę słowa, delikatną muzykę, która nie zakłóca przekazu i proste kadry skupiające uwagę widzów na tym, co najważniejsze – opowieści o zmianach, które towarzyszą nam każdego dnia.

– Chcieliśmy dać Timothée’owi platformę do otwartej rozmowy o pieniądzach w różnych grupach wiekowych w sposób, który byłby świeży i autentyczny dla jego artystycznej osobowości. Zawsze wspieraliśmy naszych partnerów, aby wykorzystywali swój własny głos i kreatywne podejście, dzieląc się Cash App z odbiorcami, i cieszymy się, że możemy kontynuować tę dynamikę z jednym z najwybitniejszych i najbardziej wpływowych aktorów swojego pokolenia – tłumaczy Catherine Ferdon, dyrektor ds. marketingu w Cash App.

Dwuminutowy klip wideo jest wyświetlany w amerykańskich kinach, ale kampania Cash App obejmuje również inne formaty. Reklama outdoorowa pojawi się na ulicach Nowego Jorku i Los Angeles, a ponadto na rynku pojawią się personalizowane karty zaprojektowane we współpracy z Chalametem.

Zdjęcia: YouTube

PS Timothée Chalamet w kampanii Chanel. Reżyserem Martin Scorsese