Tissot łączy nowoczesność i styl retro w nowej kampanii zegarków PRX 35 mm

Atrakcyjny design, Retro styl i niepowtarzalny klimat późnych lat 70. – tym charakteryzuje się nowa kolekcja zegarków Tissot PRX. Zegarki inspirowane modelem z 78 r. stały się bohaterem kampanii, która nawiązuje do stylu tamtych lat, a przede wszystkim wpisuje się w powracającą modę na retro.
O autorze
1 min czytania 2022-09-08

Droga, nie cel

Kampania opowiada historię pięciu aspirujących postaci, przyjaciół o odrębnych stylach i osobowościach, których łączy ich postawa, sposób życia i wybór nowego PRX 35 mm. Mamy tu klasyczną popkulturową scenerię – samochód, stacja benzynowa, stylowe ubrania i nieznany cel podróży. W tle typowe akordy ścieżki dźwiękowej w stylu Americana, zbliżenie na błyszczyk, ręce pełne przekąsek, jazda do wschodu słońca i tykanie pięciu zegarków PRX z pięcioma różnymi kolorami tarczy. Totalna beztroska. A nazwa stacji benzynowej? Litery PRX na euforycznie różowym neonie.

Hit z przeszłości

Wprowadzony na rynek w 1978 roku PRX symbolizował styl i wolność. Był odważny, niepokorny, a nawet buntowniczy. Ponad 40 lat później jest to nadal aktualne. Kampania uchwyciła ten graniczny moment młodzieńczego przebudzenia i poczucia wyzwolenia. Bohaterowie są pewni siebie i głodni odkrywania świata, który się przed nimi otwiera. Znajdzie się tu miejsce dla każdego. Filmowe odniesienia są znajome na tyle, aby wszyscy mogli odnaleźć w tej narracji siebie.

Wszystko zostało wyrażone – PRX 35 mm

W sercu kampanii jest nowy Tissot PRX 35 mm. Odświeżony rok temu model PRX miał 40-milimetrową kopertę i mechanizm kwarcowy lub automatyczny. W tym roku Tissot dodał kopertę unisex 35 mm i modele ze szczotkowanej stali satynowej z tarczami w kolorze niebieskim, zielonym, jasnoniebieskim lub srebrnym ze szlifem słonecznym, a także model z kopertą i tarczą pokrytą powłoką PVD w kolorze żółtego złota.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozostałe cechy odwołują się do oryginalnego PRX z 1978 roku i jego zeszłorocznej odsłony. Nadal mamy tu cienki, idealnie wypolerowany bezel, geometryczne, pionowo szczotkowane boki koperty i zwężającą się metalową bransoletę. Wewnątrz znajduje się szwajcarski mechanizm kwarcowy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się