Ogłoszenie zawarcia nowej umowy oznacza przedłużenie wieloletniego partnerstwa między firmami wraz z rozszerzeniem działalności komercyjnej w zawodach MotoGP, wznosząc tę współpracę na nowy poziom.
Założona w 1853 roku firma Tissot została Oficjalnym Chronometrażystą wyścigów MotoGP w 2001 roku, w tym sezonie przypada 20. rocznica współpracy. W miarę jak rywalizacja staje się coraz bardziej zacięta, a wyścigi, a nawet całe mistrzostwa, rozstrzygane są bardzo niewielką przewagą, z każdym mijającym sezonem rola firmy Tissot staje się coraz bardziej istotna.
Zobacz również
Również poza torem wyścigowym partnerstwo między firmami Tissot i MotoGP trafia na pierwsze strony gazet. Marka czerpie inspirację ze świata MotoGP. Dzięki współpracy powstała kolekcja zegarków dedykowanych wyścigom Tissot T-Race MotoGP. Zawodnicy, którzy zdobyli najlepsze pozycje startowe w poszczególnych klasach podczas każdego Grand Prix otrzymują ekskluzywny zegarek i certyfikat pole position marki Tissot. Nagroda Pole of Poles jest przyznawana zawodnikowi z największą liczbą pole position w każdej klasie na koniec sezonu.
Firma Tissot jest obecna na torach wyścigowych w trakcie mistrzostw. Marka zaczęła także pełnić nową rolę, jako sponsor tytularny kilku Grand Prix w ostatnich dwóch sezonach, co stanowi dalsze zacieśnienie współpracy między producentem zegarków a najszybszymi na świecie wyścigami motocyklowymi. Kontynuacja tej współpracy została potwierdzona w ramach nowej umowy, a marka Tissot będzie odgrywać znaczącą rolę podczas wszystkich zawodów Grand Prix w każdym sezonie.
– Cieszymy się, że możemy świętować ponad dwa dziesięciolecia współpracy z marką Tissot, ogłaszając ważne wydarzenie, jakim jest przedłużenie naszej współpracy. Dzięki firmie Tissot, pełniącej funkcję Oficjalnego Chronometrażysty, naszym sportem wciąż zajmują się prawdziwi eksperci, przyczyniający się do zapewnienia bezpieczeństwa. Nie możemy się już doczekać, aby zobaczyć kolejne nowe kolekcje zegarków inspirowanych wyścigami MotoGP – mówi Carmelo Ezpeleta, prezes zarządu firmy Dorna Sports.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Technologiczny świat wyścigów motocyklowych doskonale oddaje charakter firmy Tissot. Łączy nas wspólna pasja do ciągłego rozwoju i dążenie do przekraczania granic. Jest to źródłem inspiracji do tworzenia wyjątkowych zegarków, które można zobaczyć w kolekcji Tissot T-Race MotoGP. Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z firmą Dorna i wzajemną inspirację, która zaowocuje doskonałymi wynikami – zarówno, jeśli chodzi o dokładność pomiaru czasu podczas wyścigów, jak i przy tworzeniu nowych zegarków – sportowcom oraz kibicom – mówi Sylvain Dolla, prezes zarządu firmy Tissot.
Słuchaj podcastu NowyMarketing