Tissot rusza z pierwszą, globalną kampanią wizerunkową „Focus Forward”. Warszawa tłem kampanii

Tissot, producent szwajcarskich zegarków, ruszył z kampanią pod hasłem „Focus Forward”, która łączy w sobie elementy działań wizerunkowych i produktowych.
O autorze
2 min czytania 2023-11-09

Kampania prezentuje wartości bliskie Tissot – 170 lat działalności marki pokazuje, że nie ma postępu bez trzymania się obranego kursu, a napotkanie po drodze przeszkody często wystawiają zaangażowanie na próbę, ale i kształtują tożsamość.

Bohaterami kampanii są dwa modele zegarków – kultowy już Tissot PRX 35 mm Powermatic 80 w kolorze „Ice Blue” oraz nowość – Tissot Le Locle 20th Edition, czyli nowa wersja tradycyjnego zegarka stworzona z okazji 20 rocznicy tego modelu.

Globalna kampania została nakręcona w Warszawie (w wideo można rozpoznać charakterystyczne miejsca w stolicy) i ma reprezentować każde miasto na świecie oraz ludzi, którzy mierzą się z podobnymi wyzwaniami.

Tissot w kampanii podkreśla wartość, jaką jest wybór własnej ścieżki, ale przypomina o konieczności trzymania się wyznaczonego planu, aby osiągnąć wymarzony sukces.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niezliczone opcje rozrywki wabią na każdym kroku, a urok natychmiastowego i łatwego sukcesu kusi wielu. Jednak wybór własne, niepowtarzalnej drogi, pomimo wielu krzyczących billboardów i nawołujących ludzi, jest wyrazem wyrozumiałości i autentyczności. Bez ścieżek na skróty. Mimo przeszkód, wątpliwości i pokus.

Wyobraź sobie, że jesteś na dużej stacji kolejowej i sprawdzasz wszystkie możliwe trasy. Przed Tobą otwiera się tyle opcji, przeżyć, przygód. Perspektywa jest ekscytująca, ale może powodować poczucie zagubienia. Życie jest pełne wyborów, jednak kierunek obierasz samodzielnie. Chociaż świat oferuje niezliczone ścieżki, to Twoje starania i decyzje wytyczą Twoją własną, niepowtarzalną drogę. Każda chwila, każdy krok przybliżają Cię do miejsca, w którym pragniesz się znaleźć.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niesieni upływem czasu – historia Tissot
 

Na wystawie światowej zorganizowanej w Filadelfii w 1876 roku szwajcarscy zegarmistrzowie po raz pierwszy dostrzec mogli wpływ uprzemysłowienia na proces produkcji zegarków. Tam, gdzie wielu widziało upadek tradycji, Tissot dostrzegł szansę i nanowo zdefiniował swoją strategię, tak aby starannie wykonane zegarki mogły stać się dostępne dla wszystkich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od końca XIX wieku zegarmistrzowie coraz bardziej obawiali się rozwoju elektryczności. Obecna już niemal w każdej dziedzinie życia codziennego, generowała pola magnetyczne wpływające na działanie zegarków. W 1930 roku, po wielu latach badań, marka Tissot była w końcu gotowa na wprowadzenie na rynek pierwszego na świecie odpornego na siły magnetyczne zegarka na rękę, co stanowiło dowód nieustępliwości i zaangażowania marki w niezawodność.

Kryzys kwarcowy w 1969 r. był decydującym momentem, kiedy przez świat zegarmistrzostwa przetoczyła się rewolucja. Zastąpienie mechanicznego werku kwarcowym generatorem drgań – dokładniejszym, wymagającym mniej konserwacji, a przez to tańszym – przetasowało karty w branży produkcji zegarków. Podczas gdy wielu poniosło porażkę, Tissot wykazał się uporem. Marka wdrożyła technologię kwarcową i ugruntowała swoją pozycję w czołówce innowatorów zegarmistrzowskich.

Nieustannie dostosowując się do zmieniającego się krajobrazu swoich czasów, marka Tissot zaprezentowała w 1999 roku pierwszy model T-Touch, zwiastujący erę zegarków dotykowych. W 2014 roku marka wykorzystała synergię natury i innowacji w modelu T-Touch Expert Solar, łącząc funkcje dotykowe ze zrównoważoną technologią energii słonecznej.

To dzięki tym i wielu innym kamieniom milowym Tissot poznał istotę postępu — trzymanie się wytyczonego kursu i dostosowywanie do wymogów czasu. Pasja i niezachwiane oddanie ugruntowały pozycję Tissot wśród największych na świecie.

Rocznica klasyka – Tissot Le Locle 20th Edition
 

Przy okazji startu kampanii „Focus Forward”, Tissot zaprezentował Tissot Le Locle 20th Edition, czyli nowy model klasycznego zegarka zaprojektowany z okazji jego 20. urodzin. Zegarki wyróżniają się ponadczasową, elegancką estetyką, czerpiącą z tradycyjnego zegarmistrzostwa. Tradycyjne wykonane koperty i tarcze czerpią inspirację z tarczy zegara kościelnego w szwajcarskiej miejscowości Le Locle, gdzie powstał pierwszy zakład zegarmistrzowski Tissot. Niebieskie rzymskie indeksy i wskazówki w kształcie listków zdobią srebrną tarczę z wzorem Cloud de Paris.

W kopercie wykonanej ze stali szlachetnej 316L oraz pod odpornym na zarysowania szkłem szafirowym znajduje się szwajcarski mechanizm Powermatic 80 (w wersji męskiej) oraz Powermatic 48 (w wersji damskiej). Zastosowana sprężyna balansu Nivachron™️ jest odporna na pola magnetyczne i wstrząsy.

Ten model dostępny jest w wersji męskiej i damskiej, której tarcza ozdobiona jest 8 diamentami. Zegarki sprzedawane są w zestawie z bransoletą i skórzanym paskiem, który dzięki funkcji szybkiej wymiany, można zmienić w dowolnym momencie.